کد خبر: 927257
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
مسوت اوزیل کریستیانو رونالدو را یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال می داند و از همکاری خود با این بازیکن سخن به میان آورد.
 

جوان آنلاین: مسوت اوزیل، بازیکن آرسنال در رئال مادرید با کریستیانو رونالدو هم تیمی بود و همکاری خوبی نیز با این بازیکن داشت.

اوزیل درباره همکاری با کریستیانو رونالدو، گفت‌: مردم همیشه از من سوال می‌کنند که بازی در کنار رونالدو چگونه بود و تنها چیزی که من می‌توانم بگویم این است که در زندگی ام بازیکنی همچون او ندیده ام . او خیلی سخت تلاش می‌کند و اولین کسی است که به تمرینات تیم می‌رود و آخرین کسی هست که زمین تمرین را ترک می‌کند. او بسیار حرفه‌ای است و همیشه می‌خواهد برنده زمین باشد و حتی در بازی‌های تمرینی. طبیعی است که چنین بازیکنی را الگوی خودم قرار دهم و همیشه تکنیک شوت زنی او را با دقت بررسی می‌کنم.

هافبک آلمانی آرسنال در بخش دیگری از صحبت‌های خود ، اضافه کرد: بازی کردن در کنار کریستیانو رونالدو آسان است، چون نیاز نیست شانس‌های زیادی برای او خلق کنید. حتی اگر من به او دو پاس خوب ارسال کنم می‌تواند حداقل دو گل را به ثمر برساند.

اوزیل در پایان سخنان خود، اظهار کرد: در حال‌ حاضر در لندن از شرایط خوبی برخوردار هستم و در همان پستی که علاقه دارم بازی می‌کنم و به تیمم کمک می‌کنم. خوشحال هستم که هواداران آرسنال من را با دنیس برکمپ مقایسه می‌کنند. او اسطوره آرسنال محسوب می‌شود  ولی من دوست ندارم که با کسی مقایسه شوم چون شیوه خاص فوتبالی خودم را دارم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار