کد خبر: 926605
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
‌ استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: راه‌آهن میانه – اردبیل در زمان تعیین شده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و راه‌آهن اردبیل زودتر از استانهای همجوار به خط ریلی بین‌المللی جمهوری آذربایجان متصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، استاندار اردبیل با اشاره به حل مشکل پروژه راه آهن میانه – اردبیل از محل فاینانس داخلی اظهار داشت: فاینانس 750 میلیاردی راه‌آهن میانه – اردبیل مراحل اداری را سپری کرده و به زودی با نخستین پرداختی پروژه در دو شیفت کاری انجام می‌شود که روز شمار پروژه راه‌آهن اردبیل نیز فعال شده و در زمان تعیین شده به خط ریلی سراسری متصل می شود.

وی افزود: اقدامات مطالعاتی پروژه راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد نیز در حال انجام بوده و تلاش می‌کنیم که از سال آینده این پروژه وارد ردیف بودجه شود که با تحقق این امر، خط ریلی اردبیل- جمهوری آذربایجان  زودتر از خط ریلی استانهای همجوار متصل و به اتمام می‌رسد.

بهنام‌جو بیان کرد: با تصویب منطقه آزاد اردبیل و اتصال ریلی  استان اردبیل به جمهوری آذربایجان، حوزه قفقاز و آسیای میانه، تحولی عظیم در زمینه توسعه استان اردبیل ایجاد و  پازل توسعه استان اردبیل تکمیل می‌شود که  افق  1400 برای اردبیل قطعا امید بخش است.

استاندار اردبیل گفت: عقب ماندگی تاریخی اردبیل با راهکارهای نوین ازجمله منطقه آزاد، مناطق ویژه اقتصادی و اتصال ریلی به شبکه سراسری و از همه مهم‌تر اتصال به آذربایجان ترمیم و روند توسعه استان اردبیل شتاب می گیرد چرا که اتصال ریلی شریان اقتصادی استان اردبیل را به اقتصاد جهانی پیوند داده و شاهد توسعه استان خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر