کد خبر: 924904
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری «رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول الله (ص) ۲» در بوشهر خبر داد.
سردار علی رزمجو در جلسه قرارگاه هماهنگی برگزاری رزمایش و نمایش بزرگ اقتدار بسیجیان در قالب رزمایش حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ گفت: در این رزمایش بسیجیان در سراسر استان با تجمع بزرگ خود اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند.
وی افزود: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان در پهنه جغرافیایی کشور، امید بخشی به مردم، مأیوس ساختن دشمن و کمک به دستگاه‌هایی است که نیازمند کمک بسیج هستند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر ادامه داد: رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص) با حضور نیرو‌های بسیجی در قالب گردان‌های بیت المقدس ۱۸ شهریور در استان بوشهر برگزار می‌شود.
رزمجو با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با توطئه‌های مختلف به دشمنی با این انقلاب پرداخته‌اند، تصریح کرد: به لطف پروردگار و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان در همه این توطئه‌ها شکست خورده‌¬اند.
وی با اشاره به اینکه امروز امریکایی‌ها از توطئه برای تهاجم نظامی به کشور به یأس و ناامیدی رسیده‌اند افزود: دشمنان تلاش دارند نقشه‌های خود را با جنگ اقتصادی و استفاده از فضای معیشت مردم دنبال کنند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص) ۲ در استان بوشهر گفت: این رزمایش در دو مرحله برگزار می¬‌شود که مرحله نخست آن در مرکز شهرستان‌ها و مرحله دوم آن در مرکز استان برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار