کد خبر: 924821
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
ا هدف نمایش اقتدار بسیجیان :
رزمایش محمد رسول‌الله(ص) 2با هدف نمایش اقتدار بسیجیان در استان مرکزی برگزار شد .

سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (2) در محل ستاد فرماندهی سپاه روح‌الله اظهار کرد: بسیجیان استان مرکزی در این رزمایش یک بار دیگر با آرمان های امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و آمادگی خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی اعلام کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد:رهبری نظام اسلامی عامل اصلی اقتدار و عظمت کشور است و اعتماد و پشتیبانی ملت از معظم له توطئه های دشمنان را بی اثر می کند. 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حاکمیت اسلامی به بهره گیری از الگوی دینی و ولایی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و دشمنان اسلامی در 40 سال گذشته از تمام راهبردهای نظامی، اقتصادی و فرهنگی برای تضعیف این تفکر و الگوی حاکمیتی استفاده کرد اما هر بار سرافکنده هستند. 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب روحیه ایثار، مجاهدت و شهادت در راه خدا را در خود تقویت کرده که این مهم از عوامل پیروزی نظام اسلامی بر دشمن محسوب می شود. 
وی ادامه داد: ایران اسلامی به جرم دینداری و استقلال طلبی همواره مورد هجمه های مختلف دشمنان قرار گرفته اما با مجاهدت و استقامت امت حزب الله همه گفتمان سازی و توطئه پراکنی دشمنان در داخل و خارج از کشور با شکست مواجه شده است. 
سردار کریمی، تحریم ها و تهدیدهای دشمنان را فرصت عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی با وجود همه مشکلات در چهار دهه عمرش در ساخت موشک و هواپیماهای نظامی، نانو تکنولوژی، انرژی هسته ای، پالایش مواد نفتی، دارو و تجهیزات پزشکی خوش درخشیده که این موفقیت های عظیم بر پایه خودباوری است. 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با اتکا به ظرفیت های داخلی و هوشمندی باید توطئه های دشمنان را در هم شکست.
وی ادامه داد: فعالیت ها برنامه محور، هدفمند و بابهره گیری از نیروهای توانمند و خلاق همواره ایران را مقتدرتر کرده است و این تجربیات باید به عنوان چراغ راه آینده مورد توجه قرار گیرد. 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر