کد خبر: 924711
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰
با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در احیای بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی همچنین اجرای برنامه و طرح‌های مطالعاتی در استان شهر بندرعباس به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب شد.
داوود غلامی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در تشریح برنامه و طرح‌های احیای بافت فرسوده گفت: به زودی عملیات بازگشایی خیابان ۱۶ متری و ۲۰ متری محله چاهستانی‌ها در راستای ادامه اجرای طرح احیای بافت فرسوده آغاز می‌شود.
وی افزود: برای اجرای خیابان چاهستانی‌ها مطالعات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، توانمند‌سازی و کاربردی توسط چهار مشاور زبده انجام و در پایان تصمیم به ایجاد معبر یا خیابان در این محله گرفته شد.
این مسئول ادامه داد: جلسات زیادی با معتمدین و بزرگان محل در مساجد گرفته شد که با رایزنی‌های فراوان و اعتماد سازی، طرح بازآفرینی به معنای مشارکت مردم در اجرا آغاز شد که بخش بزرگی از سرعت کار به سبب حضور پر رنگ مردم در اجرای این خیابان بود.
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان اضافه کرد: به دستور استاندار جلسه‌ای در استانداری هرمزگان تشکیل و از دستگاه‌های دیگری مانند شهرداری خواسته شد که در کنار اداره کل راه و شهرسازی همکاری داشته باشند.
غلامی ادامه داد: پس از برگزاری مناقصه و تعیین بخش خصوصی هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازگشایی این معبر در نظر گرفته شد که پس از طی مراحل اداری اجرای خیابان ۲۴ متری محله چاهستانی‌ها آغاز شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار