کد خبر: 924668
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت:علیرغم کاهش کلی بودجه عمرانی در اکثر استان‌ها بودجه عمرانی استان اردبیل در سالجاری بیش از سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، شایقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال 95 از مجموع 3 هزار و 877 میلیارد و 95 میلیون ريال درآمد استانی مصوب 85 درصد تحقق یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در این پنج سال بودجه عمومی استان اردبیل اعم از منابع استانی، درآمدهای ملی، تملک درآمدهای سرمایه‌ای و اعتبارات هزینه‌ای بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: بودجه عمرانی استان اردبیل نیز در این پنج سال رشد جهشی نشان می‌دهد به طوری که در سال 97 این بودجه از یک جهش سه برابری برخوردار است.

شایقی بیان کرد: ما در حوزه بهداشت و مددکاری اجتماعی، آموزش، ساختمان، تامین آب، برق و گاز طبیعی، بخش صنعت، معدن، کشاورزی و جنگلداری با یک رشد 45 درصدی منابع اعتباری روبرو هستیم.

وی به تولید ناخالص داخلی استان در سال 94 اشاره کرد و گفت: این تولید ناخالص به بیش از 120 میلیارد ريال رسیده که شاخص‌ها و نماگرهای حساب‌های منطقه‌ای حکایت از تحول این حوزه دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در مورد پروژه‌ها و اهداف کمی اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل تصریح کرد: در بیش از 25 دستگاه اجرایی استان طرح‌های اقتصاد مقاومتی در حال اجراست که بیشترین حجم این پروژه‌ها مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی است که بین 5 تا 40 طرح مصوب در حوزه اقتصاد مقاومتی در حال اجراست.

شایقی ادامه داد: ما با نظارت‌هایی که پروژه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی داریم سعی می‌کنیم تا با برگزاری جلسات مرتب ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل زمینه عملیاتی شدن آنها را فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر