کد خبر: 924461
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و ‌‌رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان چابهار دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی با حضور در شهرستان چابهار با 10 نفر از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌و‌گو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آن‌ها قرار گرفت.
وی در این دیدارها با تأکید بر اینکه رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران است افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای برطرف کردن مشکلات این عزیزان استفاده شود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از شنیدن مشکلات ایثارگران دستورات لازم را برای پیگیری و حل مشکلات این عزیزان به‌خصوص در حوزه‌های مسکن و اشتغال و درمان صادر کرد.
معاون رییس جمهوری همچنین از خانواده شهید سبیل اخلاقی از برادران اهل سنت به عنوان جوانترین شهید دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در تجلیل از این شهید گفت: شهید سبیل اخلاقی در عملیات حورالعظیم به شهادت رسید و به عنوان جوانترین شهید دفاع مقدس محسوب می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از قانع‌ترین مردم این منطقه هستند و بنیاد نیز از هیچ کوششی برای خدمات رسانی به آنان دریغ نمی‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن تأکید بر اینکه ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند اظهار داشت: یکی از اقداماتی که تاکنون به طور مستمر انجام شده حضور مسئولان بنیاد در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف است تا از نزدیک با مشکلات ایثارگران آن منطقه آشنا شویم و در سفر به استان سیستان و بلوچستان پس از رسیدگی به وضعیت و شرایط ایثارگران شهرستان چابهار در روزهای آینده به شهرستان‌های زاهدان و زابل سفر خواهیم کرد.
معاون رییس جمهور همچنین در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان در منزل خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور یافت و با این عزیزان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در دیدار امیرمحمد رضوانی نیا جانباز ۷۰ درصد با ابراز خرسندی از دیدار با ایثارگران  چابهار گفت: دیدار با ایثارگران برای همه مسئولان توفیق است و فداکاری شما باعث شده هم اکنون که حدود بیش از 40 سال از انقلاب می‌گذرد مسئولان با سربلندی در دنیا و خطاب به دشمنان سخن بگویند.
وی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به این جانباز دفاع مقدس که از جانبازان اهل تسنن است گفت: بنیاد وظیفه  دارد مشکلات درمانی ایثارگران را در سطح شهرستان و استان پیگیری کند و در صورت لزوم می‌توان خدمات لازم را در بیمارستان‌های وابسته به بنیاد در تهران  که از مجهزترین مراکز درمانی هستند ارائه داد.
معاون رییس جمهور همچنین در دیدار با رحمت بهمنی جانباز و آزاده اهل تسنن گفت: شما در پیشگاه خدا عزیز بودید و از خواص درگاه الهی هستید. ایثارگران در میدان آزمایش بزرگی قرار گرفتند و از آن سربلند بیرون آمدند و روحیه والای شما نیز نمونه و الگو است و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران سند افتخار میهن اسلامی محسوب می‌شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد از احوال این خانواده ایثارگر جویا شد و از همسر این جانباز گرانقدر تقدیر کرد و گفت: همسران جانبازان و آزادگان در زحمات این عزیزان شریک هستند و خداوند اجر آنها را عطا خواهد کرد و همسر ایثارگران در تربیت فرزندانی که راه پدران خویش را ادامه خواهند داد نقش مهمی ایفا می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی همچنین در دیدار خانواده شهید محمدعلی عربی مقدم که همسر ایشان خانم معصومه قنادپور نیز حضور داشت از صبر و ازخودگذشتگی خانواده معظم شهدا تقدیر کرد و گفت: اجر خانواده‌های شهدا و ایثارگران قابل بیان نیست و هیچ کس نمی‌تواند جز خداوند اجر خانواده‌های شهدا و ایثارگران را ادا نماید و همه ما در برابر خون شهدا و ایثار ایثارگران مسئول هستیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: مسئولین و مردم قدردان ایثارگری‌های شما هستند و خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ کشور هستند و آنچه امروز ملت ایران دارد مدیون زحمات این خانواده‌ها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار