کد خبر: 923303
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
نمایندگان ایران کار خود را در هفتمین روز بازی های آسیایی۲۰۱۸ آغاز کردند.
علی خدیور

جوان آنلاین: در هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ورزشکاران ایران در رشته‌های تیراندازی، قایقرانی، وزنه برداری، بوکس، دوومیدانی، جوجیتسو، کاراته، پنجاک‌سیلات، تیروکمان، بسکتبال پنج نفره، سنگنوردی، واترپلو، والیبال ساحلی و سوارکاری  به رقابت می‌پردازند.

*نتایج کاروان ایران به شرح زیراست:

دوومیدانی:

ماده ۴۰۰ متر: علی خدیور کمتر از صد متر از آغاز مسابقه مقدماتی، دچار مصدومیت شد و نتوانست به رقابت ادامه دهد. به این ترتیب خدیور با برانکارد به بیرون پیست انتقال داده شد.

 

واترپلو:

تیم ملی واترپلوی ایران در نخستین بازی خود تیم سنگاپور را از پیش رو برداشت.

 

تیروکمان:

ریکرو تیمی مردان: تیم ایران با ترکیب صادق اشرفی، امین پیرعلی و میلاد وزیری در مرحله یک هشتم به مصاف تیم مالزی رفت و با نتیجه  ۶ بر صفر  این رقابت را برد.

 

بسکتبال:

تیم ملی ایران به عنوان مدعی اول قهرمانی در اولین گام سوریه را با نتیجه ۶۶ بر۵۱ مغلوب کرد.

 

والیبال ساحلی:

تیم‌ ‌ملی "الف" ایران با قبول شکست برابر چین از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بازماند.

 

سوارکاری:

طوفان ترابی، سوارکار ایرانی که با اسب WAITANGI AMAZON در مسابقات سه روزه حضور داشت، در بخش صحرایی (روز دوم) این مسابقات از ادامه مسیر انصراف داد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

 

سنگنوردی:

در بخش سرطناب، مرحله مقدماتی ماده کمباین بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ رقابت کردند که در بخش مردان خسرو هاشم زاده در رده ششم و در بخش زنان الناز رکابی در رده ششم ایستادند.

ماده کمباین در سه مرحله سرطناب، بولدرینگ و سرعت انجام شد و هاشم زاده و رکابی به ترتیب در رده بندی نهایی در رده های پانزدهم و هفتم قرار دارند.

 

جوجیتسو:

وزن ۶۲- کیلوگرم مردان: محمدرضا عیدی در مرحله یک شانزدهم نهایی اندونزی را شکست اما در مرحله یک هشتم نهایی برابر آرالی آقایف از ترکمنستان شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

وزن ۹۴- کیلوگرم مردان: مسعود جلیلوند ابتدا حریفی از مغولستان را با اخطار شکست داد اما در مرحله یک هشتم نهایی مقابل زید سامی از اردن شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

بانوان: نسیم محمدی در دور نخست برابر حریفی از تایلند ۳ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار