کد خبر: 923017
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی:
متقاضیان شرکت در مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی از هم اکنون می توانند به منظور استعلام وضعیت خروج خود به اداره گذرنامه این پلیس مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرهنگ محمد حسن اسماعيلي با اعلام اين مطلب اظهار داشت: در سال هاي اخير شرکت در مراسم پیاده روی اربعين حسینی با استقبال زيادي از سوی شهروندان روبرو شده و سال به سال نیز بر تعداد متقاضیان شرکت در این مراسم افزوده مي شود.

وی افزود: بسياري از زائران در سال گذشته در مرز هاي خروجي با مشكل مواجه و از خروج آنها جلوگيري به عمل آمده بود و اين امر باعث شده حجم زيادي از گذرنامه هاي مردم توقيف و به اين پليس عودت داده شود و در اين رابطه پرونده هاي قضايي نیز براي متقاضيان شرکت در مراسم اربعین حسینی تشكيل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در همین زمینه به کسانی متقاضی شرکت در مراسم معنوی و پرشور پیاده روی اربعین حسینی هستند یادآور می شویم که برابر دستورالعمل هاي صادره خروج از كشور فقط منوط به ارائه اصل گذرنامه شخصي و ويزاي معتبر است و در غیر این صورت اجازه خروج داده نخواهد شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متقاضيان از هم اکنون و قبل از خروج از كشور به اداره گذرنامه واقع در خیابان وحيد، خیابان رودكي جنب كلانتري 15 و ادارات گذرنامه در فرماندهی انتظامی تمامی شهرستان مراجعه و اجازه خروج و ساير موارد گذرنامه خود را استعلام کنند.

این مقام انتظامی در خصوص عواقب ارائه گذرنامه شخص به فرد دیگر هشدار داد و گفت: در صورت ارائه گذرنامه به غير در مبادي مرزي از خروج آنها جلوگيري به عمل آمده و در اين زمينه پرونده قضايي براي صاحب گذرنامه و شخص استفاده كننده نیز تشكيل و رسيدگي به آن منوط به طي مراحل اداري و قضايي طولاني مدت خواهد بود.

سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: در صورت اقدام به خروج از كشور بدون دارا بودن ويزاي معتبر نیز توسط ماموران مرزي كشور عراق در مبادي ورودي از ورود آنها جلوگيري به عمل آورده و در اين زمينه پرونده قضايي تشكيل و رسيدگي به آن نیز منوط به طي مراحل اداري و قضايي طولاني مدت است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار