کد خبر: 920550
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد:
اردوی جهادی شهیده ناهید فاتحی به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) از تاریخ 13مردادماه شروع شده و تا 18مردادماه ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به  نقل از خبرگزاری بسیج نجف آباد؛ کریمی در رابطه با این اردوی جهادی گفت: رویکرد این اردوی جهادی برگزاری کلاس های آموزشی است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد افزود: کلاس های آموزش کاشت زعفران، آموزش کاشت گل های فصلی، کلای احکام، کلاس قرآن و نهج البلاغه و سبک زندگی از جمله کلاس های اموزشی این اردو می باشد.

 وی در ادامه گفت:  عروسک سازی، معرق چرم، جعبه های کادویی، تزیین حنا، نقاشی روی پارچه، قلاب بافی، بافتنی، سفره آرایی، خیاطی و ... از جمله کلاس های هنری این اردوی جهادی است.

کریمی بیان داشت: یکی دیگر از مواردی که در این اردو مد نظر قرار گرفته است کلاس های مشاوره خانوادگی ، ازدواج، تربیت کودک و برگزاری همایش های آسیب های اجتماعی با موضوع اعتیاد و فضای مجازی است.

 وی با اشاره به برگزاری کلاس های ورزشی در این اردو گفت: رشته های ورزشی دارت، دومینو و تنیس روی میز از عناوین کلاس های ورزشی است که برگزار می گردد.

 کریمی گفت: در این اردوی جهادی به مسائل پزشکی نیز توجه شده است و پزشک تغذیه و پزشک ماما در این اردو حضور پیدا

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد خاطرنشان کرد: همه ی کلاس ها به صورت رایگان و به مدت یک هفته تا 18 مردادماه ادامه دارد و همچنین در طول کلاس ها مهدکودک برای بچه ها دایر می باشد.

 وی در پایان گفت: از این کلاس های متنوع استقبال خوبی شده است و مورد رضایت اهالی روستا بوده است و انشا الله حوزه های مقاومت بسیج دیگر نیز برنامه اردوهای جهادی را خواهند داشت که خبر آن متعاقباً اعلام می گردد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار