کد خبر: 920303
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریزعنوان کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : با حمایت بزرگان و دستگاه‌های مختلف، این همایش برگزار می‌شود و ۱۸۶ مقاله به این همایش رسیده و ۴۵ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

عزیز جوانپور در همایش بین‌المللی تبریز و انقلاب مشروطه ایران در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با عرض خیرمقدم به میهمانان داخلی و خارجی اظهار کرد: این همایش از سال‌های گذشته در تبریز به شکل‌های مختلف برگزار شده است که هر کدام اثرگذاری زیادی داشت.

وی با بیان اینکه تبریز خاستگاه مشروطه بوده و علما و روحانیت پیشرو در تاریخ با بصیرت و بینایی جنبشی در کل کشور ایجاد کردند،گفت: با حمایت بزرگان و دستگاه‌های مختلف، این همایش برگزار می‌شود و از ۱۸۶ مقاله رسیده به این همایش ۴۵ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

رئیس همایش بین‌المللی تبریز و مشروطه ایران ادامه داد: در کنار مجموع مقالات، سه لوح فشرده در رابطه با اهمیت مشروطیت و نقش آن توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همایش مشروطه ششمین همایش به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است و قطعاً این همایش نقطه آغازی برای ایفای نقش و ادای دین در برابر کارهای بزرگ بزرگمردان می‌شود.

جوانپور بیان کرد: از آقای سرابی قدردانی می‌کنیم که اسناد شخصی در رابطه با مشروطه را در اختیار ما قرار دادند که امروز توسط امام جمعه تبریز رونمایی خواهد شد.

وی ابراز کرد: سعی شده تا از تمام ظرفیت‌های اثرگذار رسانه‌ای در این همایش بهره‌مند شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: امید است در سالی که تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلام انتخاب شده است ،بتوان با برپایی همایش علمی وظیفه خود را در راستای فرهنگ بومی اسلامی ایفا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر