کد خبر: 919503
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
وزیر بهداشت از کمبود تخت‌های بیمارستانی در کشور اظهار شرمندگی کرد و گفت: باید در شرایط کنونی متفاوت‌تر از گذشته عمل کنیم.
جوان آنلاین: سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در آئین افتتاح ۵۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی استان زنجان که به شکل همزمان افتتاح شد، اظهار داشت: در استان زنجان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۶۰۰ پروژه در زنجان افتتاح شده است که باید از عوامل این کار تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان هنوز در استان زنجان کار‌های نیمه تمام داریم، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها باید همانند ۶۰۰ پروژه به افتتاح رسیده، تمام شوند که مهمترین آن‌ها می‌توان به پروژه‌های بیمارستانی اشاره کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سلامت را عاملی مهم در جامعه توصیف کرد و افزود: موضوع سلامت مورد نیاز همه است و حکم نفس کشیدن را دارد.

وی از حضور قریب الوقوع رئیس جمهور به استان زنجان خبر داد و گفت: باید هم همان موقع پروژه‌هایی برای افتتاح آماده باشد.

قاضی زاده هاشمی تمام افتتاح این پروژه‌ها را در راستای رضایت مردم عنوان کرد و افزود: امیدواریم این خدمات سبب رضایت مندی مردم و گره گشای تمام آحاد جامعه شود.

وی از خیرین استان زنجان تقدیر کرد و گفت: خیریت استان ساعی و کوشا هستند و کار‌هایی بزرگی نیز کردند که در سطح ملی قابل افتخار است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کمبود تخت‌های بیمارستانی در کشور اظهار شرمندگی کرد و افزود: ما شرمنده‌ایم از اینکه با وجود گسترش شهر‌ها و رشد جمعیت هنوز از نظر امکانات و تخت‌های بیمارستانی کمبود‌هایی داریم.

وی با بیان اینکه باید در شرایط کنونی متفاوت‌تر از گذشته عمل کنیم، عنوان کرد: ما وارد مرحله‌ای شدیم که حریف قصد منکوب کردن ما را دارد و این شرایط غیرت ملی، مذهبی و وطن پرستی را می‌طلبد.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
این ۵۰ پروژه و آن ۶۰۰ پروژه دیگر را مطمئناً خیرین ساختند زیرا بودجه وزارت بهداشت و طرح سلامت کلاً بابت حقوق های نجومی چندصد میلیونی ... پرداخت شد!!!‌ و کفگیر به ته دیگ خورد!! ضمنآً گویا این روزها عذرخواهی مد شده!! کاش جا می افتاد پس از بی‌کفایتی‌ها، بجای عذرخواهی، استعفا می‌دادند!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار