کد خبر: 918551
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
گفت وگوی جوان آنلاين با مدير گروه اجتماعی شبكه 3 درباره انتقادها به برنامه حالا خورشيد؛
امروز وزیر صنعت مهمان برنامه حالا خورشید بود و صحبت‌های او حاشیه‌های بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشت.

گروه فرهنگی جوان آنلاین: امروز وزیر صنعت مهمان برنامه حالا خورشید بود و صحبت‌های او حاشیه‌های بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشت. پیش از این نیز احسان علیخانی در این برنامه حاضر شده بود و به دفاع از خود در برابر اتهاماتی پرداخت که در روز‌های قبل علیه او مطرح شده بود! به همین دلیل کاربران فضای مجازی با انتقاد از یکطرفه بودن برنامه حالا خورشید از عدم حضور یک کارشناس یا منتقد در مقابل مهمانان برنامه حالا خورشید گله‌مند شده‌اند.
ناصر کریمان، مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفتگو با خبرنگار «جوان آنلاین» و راجع به این انتقادات می‌گوید: «انتقاد به یک طرفه بودن برنامه حالا خورشید و نبود یک منتقد در مقابل مهمان برنامه ما بی اساس است. زیرا که بار‌ها در برنامه حالا خورشید اعلام شده که اگر کسی قصد حضور در برنامه یا نقد تلفنی دارد می‌تواند به این برنامه پیامک بدهد یا حتی می‌تواند سوال خود از مهمان برنامه را بپرسد؛ بنابراین برنامه حالا خورشید یکطرفه نیست و برعکس به دنبال این است که مهمان برنامه را به چالش بکشد.»
مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما با یادآوری در مورد قسمت‌های پیشین برنامه حالا خورشید اظهار می‌دارد: «پیش از این نیز اتفاقی در مورد شستا افتاد که پس از برنامه مشخص شد اظهارات در مورد این شرکت خلاف واقع بود و به همین دلیل در برنامه‌های آینده با دعوت مدیرعامل شستا به بررسی موضوع پرداخته شد.»
کریمان در پایان می‌گوید: «متاسفانه دو نفر از کارشناسان اعلام آمادگی کردند تا برای مناظره به برنامه بیایند و به عنوان منتقد مقابل یکی از مهمانان حالا خورشید صحبت کنند، اما متاسفانه پس از اینکه با آن‌ها تماس گرفته شده پاسخگو نبوده‌اند؛ بنابراین نمی‌توانم مسئله یک‌طرفه بودن برنامه حالا خورشید را بپذیرم و منتقدان را به با دقت دیدن برنامه دعوت می‌کنم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار