کد خبر: 918140
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان:
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان گفت: پاداش فرهنگیان بازنشسته این استان در سه نوبت تا پایان ماه شهریور سال جاری پرداخت می شود.

محمد دستورانی افزود: دولت از تمام مشکلات ریز و درشت کارکنان و معلمان آگاه است و برای پاسخگویی به این مطالبات تلاش می‌کند.
وی اظهارداشت: از ماه مرداد هم پرداخت معوقات همه کارکنان به همراه مطالبات دیگر آن‌ها، در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی همچنین تعامل آموزش و پرورش با نهادهای تابعه و مجموعه معلمان در شناسایی و رصد مشکلات را مهم برشمرد و گفت: در شرایط کنونی تنها وحدت می‌تواند بحران‌ها را کنار بزند و بدون وجود درک درست از موقعیت نمی‌توان از مشکلات عبور کرد.
مدیرکل آموزش ‌و پرورش سمنان، مدارس هیات ‌امنایی را یکی از بهترین تجربه‌های نظام آموزشی برای کم کردن فاصله بین آموزش پرورش و مردم دانست و گفت: حدود یک دهه از آغاز این تجربه می‌گذرد و در زمان حاضر 15 درصد از دانش آموزان استان در مدارس در این مدارس تحصیل می‌کنند.
دستورانی ادامه داد: باید برای افزایش کیفیت و کسب رضایت دانش آموزان و اولیای آن‌ها تلاش کرد که این امر تنها از طریق اقدام و عمل واقعی در بخش های تربیتی، آموزشی، مهارتی و معرفتی میسر است.
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان با اشاره به‌ ضرورت اجرای دقیق مفاد سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش بیان داشت: عناصر اصلی تعلیم و تربیت معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان هستند، بنابراین جلب اعتماد ایشان اهمیت فراوانی دارد.
دستورانی با تاکید بر این که نظارت مالی در سال تحصیلی پیش رو از اولویت‌های آموزش‌ و پرورش است تا والدین به این اعتماد برسند که هزینه ‌های پرداختی‌ شان برای پیشرفت فرزندان آن‌ ها صرف می‌شود، تصریح کرد: ارتباط مؤثر با والدین و انتخاب افراد کارآمد و دلسوز به ‌عنوان اعضای هیات ‌امنا در جلب اعتماد والدین تأثیر بسزایی دارد.
استان سمنان بیش از هشت هزار معلم، بیش از 120 هزار دانش آموز با هزار واحد آموزشی فعالیت دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار