کد خبر: 914209
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
تا قبل از پایان سال
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تامین اعتبار 30 میلیارد ریالی پروژه اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)این شهر خبر داد و گفت: این پروژه که یکی از بزرگترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر رضا چمن بااعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه حوزه سلامت در حال حاضر 95درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه حداکثر تا پایان سال‌جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد افزود: بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با زیر بنای 5 هزار و ۱۷۰ متر مربع در دو طبقه و با ظرفیت ۷۲ تخت به بهره‌برداری خواهد رسید .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به بخش‌های طراحی شده در این پروژه درمانی خاطرنشان کرد: در بخش جدید اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) ایستگاه آمبولانس، اتاق‌ های ویزیت، تریاژ، واحد احیای قلبی- ریوی، آلودگی‌زدایی، رادیولوژی، آزمایشگاه ،پذیرش و صندوق، تزریقات مردان و زنان، سرم تراپی، اورژانس اطفال، آزمایشگاه، بخش‌های تحت نظر ۱ و ۲ ، پاویون پزشکان و خدمات پشتیبانی اورژانس پیش‌بینی شده است .

دکتر چمن با تقدیر از همراهی مسوولان در خصوص این پروژه گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر موفق شدیم که بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه تامین کنیم و همین زمینه پیشرفت فیزیکی پروژه را بیش از پیش فراهم کرد.

این عضو هیئت علمی علوم پزشکی شاهرود با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار به تجهیز این پروژه اظهار کرد: برای تکمیل و تجهیز اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) نیازمند بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر هستیم.
پیشرفت 90 درصدی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین از افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: یکی از نیازمندی‌های اساسی مردم و دانشگاه، یک پلی کلینیک تخصصی استاندارد است که خوشبختانه مجتمع کلینیک ویژه (کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه )در راستای اجرای طرح تحول سلامت در شاهرود در ۵ طبقه در حال ساخت است که تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

وی افزود: این مجتمع مجهز به بخش‌های تصویر برداری پزشکی شامل :رادیولوژی، سونوگرافی ،سنجش تراکم استخوان، ماموگرافی و همچنین آزمایشگاه و داروخانه است .

دکتر چمن با بیان اینکه این کلینیک بخش عمده ای از نیاز های خدمات درمان سرپایی کلینیکی و پاراکلینیکی را بر طرف می‌کند گفت: کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی قلب، گوارش، روانپزشکی،پوست، عفونی، داخلی، چشم، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب و سایر گروه‌های تخصصی در کلینیک دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیش‌بینی شده است .

وی با بیان اینکه اخیرا بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه تامین کردیم افزود: برای اتمام و تجهیز این پروژه به بیش از ۳۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار