کد خبر: 913795
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی اعلام کرد:
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: 57 مرکز در سطح استان آمادگی لازم برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان را دارند.

زین العابدین طایفه آقایاری اظهار داشت: امسال پیش بینی شده که در شرایط مطلوب در سطح ۳۶۹ هزار هکتار اراضی دیم و آبی استان بیش از 650 هزارتن گندم تولید شود که رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته دارد.
وی با اشاره به قیمت اعلام شده 1300 تومانی برای خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم، افزود: بهای گندم کشاورزان فعلا به همین قیمت و به صورت علل الحساب پرداخت شده و در صورت هر نوع تصمیم گیری برای افزایش قیمت خرید تضمینی گندم مابه التفاوت آن به حساب گندمکاران واریز خواهد شد.
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی با بیان اینکه بر اساس نرخ خرید ۵۰ درصد مبلغ گندم خریداری شده به صورت نقدی به کشاورزان پرداخت و سایر آنها نیز به مرور زمان پرداخت می شود، گفت: در زمان حاضر هیچ بدهی از بابت خرید تضمینی محصولات کشاورزی به کشاورزان وجود ندارد.
آقایاری به فعالیت ۵۷ مرکزخرید در سطح استان اشاره کرد و گفت: باید کشاورزان برای فروش محصول خود به مراکز خرید مراجعه و ثبت نام کنند در غیر این صورت گندم آنها خریداری نخواهد شد.
وی با بیان اینکه سال زراعی گذشته بیش از 430 هزار تن گندم از گندمکاران آذربایجان غربی خریداری شد، اذعان کرد: به دلیل افزایش میزان بارش ها و افزایش گندم تولیدی بیشتر، امسال آمادگی خرید بیش از 650 هزار تن گندم در مراکز خرید را داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر