کد خبر: 912629
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
شيوا نوروزي
تساوي 3 – 3 پرتغال و اسپانيا بيش از همه به سود تيم ملي کشورمان بود. دومين بازي گروه B را دو تيم مدعي برگزار کردند و در نهايت نيز زور شاگردان سانتوس به ياران هيرو نرسيد...

تساوي 3 – 3 پرتغال و اسپانيا بيش از همه به سود تيم ملي کشورمان بود. دومين بازي گروه B را دو تيم مدعي برگزار کردند و در نهايت نيز زور شاگردان سانتوس به ياران هيرو نرسيد تا در پايان روز دوم جام جهاني روسيه صدرنشيني گروه دوم نصيب ايران شود. هت‌تريک کريستيانو رونالدو براي پرتغالي‌ها اهميت زيادي داشت. کاپيتان رونالدو با گلزني در دقيقه سه بازي موفق به گلزني در چهار جام جهاني شد و به رکورد پله، زيکو و کلوزه رسيد. از طرفي اين بازيکن تاکنون موفق به باز کردن دروازه ماتادورها نشده بود.
فرناندو سانتوس، سرمربي پرتغال نيز همانند رونالدو تساوي را نتيجه‌اي عادلانه خواند: «نتيجه عادلانه بود. ما بازي را خوب شروع کرديم و توانستيم خيلي زود به گل برسيم. اجازه نداديم اسپانيا مانند هميشه مالکيت توپ را در اختيار داشته باشد. در بين دو نيمه به بازيکنانم گفتم بايد مالکيت توپ بيشتري داشته باشيم و حريف را تحت فشار قرار دهيم. اجازه ندهيد اسپانيا توپ و ميانه ميدان را در اختيار بگيرد.» اشتباه بچگانه داويد دخيا، سنگربان اسپانيا خشم هواداران اين تيم را به همراه داشته تا جايي که اين بازيکن آماج انتقادهاي شديدي قرار گرفته است. با اين حال فرناندو هيرو از دروازه‌بان تيمش حمايت مي‌کند: «يک گام مهم برداشتيم. در برخي از موارد بهتر از حريف بوديم. ما در اين بازي جنگيديم و باور خودمان را از دست نداديم. اين قضيه بيش از همه چيز اهميت دارد. دخيا جزئي از ماست و ما کسي را مقصر نمي‌دانيم.» در آخر هم دخيا از اينکه رسانه‌هاي اسپانيايي عليه او موضع گرفته‌اند، گلايه کرده است: «رسانه‌هاي اسپانيايي هميشه از من انتقاد مي‌کنند و هيچ‌گاه با من نبوده‌اند. آنها در لحظه‌هايي که به حمايت نياز دارم از من حمايت نمي‌کنند. نمي‌دانم چرا هميشه با من بد هستند. من کسي را نکشته‌ام که اينگونه انتقاد و حمله مي‌کنيد. تنها يک اشتباه مرتکب شده‌ام. هر کسي احتمال اشتباه كردن دارد. همه بازيکنان اسپانيا پشت من هستند و اين برايم کافي است. براي اينکه به موفقيت برسي بايد طعم سختي را بکشي. من به راه خود ادامه خواهم داد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار