کد خبر: 911001
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اکنون در یک دوره موقت قرار داریم که عبور موفقیت‌آمیز از این دوره نیازمند مدیریت عالمانه است.

مجید خدابخش  در نشست با فرمانداران استان آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط جدید اقتصادی کشور بعد از خروج آمریکا از برجام، فرمانداران استان را به مدیریت عالمانه و مدبرانه شرایط جدید و دفاع منطقی از عملکرد دولت در برابر جوسازی‌ها توصیه کرد و از آنان خواست تا ارتباط تنگاتنگ خود را با اقشار و گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه تولیدکنندگان و صاحبان صنعت حفظ و روند اجرای پروژه‌های مهم و تأثیرگذار شهرستان‌های تحت مدیریت خود را به‌طور مستمر و دائمی رصد و پیگیری کنند.

وی، با اشاره به برخی تحولات اقتصادی اخیر از جمله نوسان‌های نرخ ارز و افزایش قیمت برخی از کالاها در بازار کشور، خاطرنشان کرد: اکنون در یک دوره موقت قرار داریم که عبور موفقیت‌آمیز از این دوره نیازمند مدیریت عالمانه است.

خدابخش بر ارتباط مستمر فرمانداران با اقشار و گروه‌های مختلف مردم، تشکل‌های صنفی و احزاب سیاسی تأکید کرد و گفت: همین ارتباط نزدیک و بی‌واسطه با مردم و اصناف و فراهم کردن امکان صحبت برای آنان، موجب مدیریت عالی مشکلات حوزه حمل و نقل در استان آذربایجان شرقی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از فرمانداران استان خواست تا چند پروژه مهم و اساسی را برای شهرستان‌های خود تعیین و وقت و انرژی خود را روی آنها متمرکز کرده و روند اجرای این پروژه‌ها را به طور مرتب و مستمر رصد و پیگیری کنند.

خدابخش با بیان اینکه خوشبختانه مشکل خاص و اساسی در استان نداریم، گفت: فرمانداران وظیفه هماهنگی دستگاه‌ها برای اداره بهتر امور را برعهده دارند و باید با دفاع منطقی از عملکرد دولت، خود را برای مدیریت شرایط و مقابله با جوسازی‌ها و بحران‌سازی‌های احتمالی از سوی مخالفان نظام آماده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر