کد خبر: 910786
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
اینستاگرام؛ سید محمود رضوی:
به گزارش جوان آنلاین، سید محمود رضوی، تهیه کننده سینما در واکنش به پخش فیلم سینمایی سیانور از تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
به گزارش جوان آنلاین، سید محمود رضوی، تهیه کننده سینما در واکنش به پخش فیلم سینمایی سیانور از تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نوشت: واگویه را دوست دارم. واگویه برایم حکم غرغر بچه‌ها را دارد وقتی گوشه‌ای می‌نشینند و با دفتر پاره پاره شده‌ی نقاشی، یا کتاب جرواجر شده و یا اسباب بازی که خراب شده ور میروند و زیر لب حرف میزنند، گاهی عصبانی میشوند گاهی خوشحال، گاهی میخندد و گاهی با خود میگریند. در دنیای آدم بزرگ‌ها کسی متوجه حال و هوای آن‌ها نمیشود، ولی در دنیای کودک او در مورد همه‌ی داشته اش زیر لب صحبت میکند و ناراحتی میکند. امشب در کربلا دیدم تلویزیون سیانور را پخش می‌کند. داغ دلم تازه شد. از عدم حمایت از فیلم در تولید، از بی توجهی در جشنواره، از مظلومیت در اکران و هرآنچه که بر ما رفت برای سیانور و امروز به راحتی با پرداخت مبلغ ناچیزی (۵درصد هزینه تولید) سیما‌ی جمهوری اسلامی در یوم الله ۱۵خرداد آن را چند بار پخش می‌کند و چون زحمتی برای آن نکشیده علی رغم در اختیار داشتن بهترین و باکیفیت‌ترین نسخه، بدون اینکه بفهمند برای دومین بار سیانور را با ایراد فنی پخش میکند.‌ای کاش تمام ماجرا این بود.
ماجرا تنها این نیست.
داغ دل اینجاست که در مدیران فرهنگی جمهوری اسلامی تا به حال کسی از خودش سوال نکرده، چه شده که بهروز شعیبی کارگردان سریال پرمخاطب پرده نشین ۴ سال است که در سیما کاری را کارگردانی نکرده و بعد از سیانور کاری مثل آنرا در سینما دست نگرفته است.
مدیریت فرهنگی هم مانند دیگر اقسام مدیریت در کشور یک شوخی بزرگ است، چون فرهنگ صرفا یک دورهمی برای رفع رجوع علاقه مندی‌های مهندسین، پزشکان، دامپزشکان، فلاسفه که چند دهه است که هیچ ربطی به فرهنگ ندارد و به ناحق بر فرهنگ کشور خیمه زده‌اند و لاغیر.
مدیریت فرهنگی، شوخی بزرگی است!
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار