کد خبر: 910400
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش نرخ دلار در روزهای گذشته طبیعی است.

معصومه آقاپورعلیشاهی، با اشاره به افزایش نرخ دلار رسمی در روزهای گذشته اظهار داشت: تغییرات در نرخ دلار طبیعی است، از سوی دیگر افزایش نرخ این ارز در روزهای گذشته قابل توجه نبوده و جای نگرانی نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییرات 25 تومان نرخ دلار طبیعی است، ادامه داد: افزایش نرخ دلار تا 50 تومان نگران‌کننده و چشمگیر نیست با این حال موضوع را هفته‌های آینده دنبال و از مسوولان اقتصادی کشور در خصوص علت این افزایش سوال می‌کنیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به فعالیت سامانه نیما، گفت: امید داریم با فعال‌تر شدن سامانه نیما، نوسانات دلار کمتر شود و ثبات بیشتری در نرخ این ارز در کشور را تجربه کنیم.

وی بیان داشت: با وجود اینکه از ابتدای سال فعالیت فیزیکی صرافی‌ها ممنوع شده بود خوشبختانه از چند روز گذشته فعالیت صرافی‌ها در سامانه نیما آغاز شده است و این اتفاق می‌تواند تاثیر مثبتی بر بازار ارز داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هرحال افزایش روزانه نرخ دلار که به بیش از 50 تومان نبوده است را طبیعی می‌دانیم و امید داریم با فعال‌تر شدن سامانه نیما نوسانات کمتری را تجربه کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر