کد خبر: 908824
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
عضو فراكسيون ولايي مجلس تأکید كرد
عضو فراكسيون ولايي مجلس اعتقاد دارد نبايد همه مسائل را به مذاكرات برجام گره بزنيم بلكه بايد سياست‌هاي اقتصاد مقاومتی را اجرايي كنيم تا بتوانيم به شكوفايي در اين عرصه دست يابيم...

عضو فراكسيون ولايي مجلس اعتقاد دارد نبايد همه مسائل را به مذاكرات برجام گره بزنيم بلكه بايد سياست‌هاي اقتصاد مقاومتی را اجرايي كنيم تا بتوانيم به شكوفايي در اين عرصه دست يابيم.
محمدجواد ابطحي در گفت‌وگو با خبرگزاري خانه ملت، با اشاره به اعلام شروط ايران براي ادامه برجام با اروپا از سوي رهبر انقلاب، گفت: بايد اذعان كرد كه امريكا و دنياي استكبار دشمني واضحي با اسلام و اديان الهي دارند، از اين رو درصدد حاكميت شيطان در دنيا هستند. نماينده مردم خميني‌شهر در مجلس با اشاره به اينكه اگر در مقابل كفر كوتاه بياييم، مستكبران گستاخ‌تر مي‌شوند و اين مهم در آيات قرآن كريم نيز مورد تأکید قرار گرفته است، تصريح كرد: بر اين اساس رهبر انقلاب در سخنان خود بيان كردند كه دشمني عميق امريكا با اصل نظام اسلامي است و موضوعاتي مانند هسته‌اي و موشكي صرفاً بهانه‌اي براي اعمال فشار بر ايران اسلامي است. وي با بيان اينكه تجربه نشان داده ايالات متحده به وعده‌هایش وفادار نيست و حتي پاي امضاي خود در معاهده‌های بین‌المللی نيز نمي‌ماند، ادامه داد: بر اين اساس بايد با زبان زور با امريكا و اروپا صحبت كرد نه اينكه صرفاً انعطاف نشان دهيم. اين نماينده مردم در مجلس دهم ضمن تأکید بر اينكه بيانيه سعدآباد بدعهدي اروپايي‌ها را نشان داد و اين مهم بايد براي مسئولان و مذاکره‌کنندگان درس عبرت باشد، افزود: در آن زمان تمام تأسیسات هسته‌اي را مهر و موم كرديم اما اروپايي‌ها به تعهداتشان عمل نكردند، بلكه گستاخ‌تر هم شدند. عضو فراكسيون ولايي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه طبق پیش‌بینی كارشناسان اگر به ظرفيت‌هاي داخلي توجه شود شاهد رشد اقتصادي خواهيم بود، خاطرنشان كرد: بنابراين نبايد همه مسائل را به مذاكرات برجام گره بزنيم بلكه بايد سياست‌هاي اقتصاد مقاومتی را اجرايي كنيم تا بتوان به شكوفايي در اين عرصه دست يابيم.
رهبر انقلاب روز چهارشنبه در ديدار مسئولان نظام تأکید كردند در سال‌هاي اخير، اين درس گرفته شد كه گره زدن حل مسائل كشور به‌خصوص مسائل اقتصادي به برجام و خارج از كشور، يك خطاي بزرگ است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار