کد خبر: 905343
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

محققان ايراني با طراحي پكيج‌هاي آموزشي روباتيك امكاني فراهم كردند كه كودكان بتوانند اسباب‌بازي هوشمند مورد علاقه خود را بسازند.
محققان مركز رشد واحدهاي فناور پارك علم و فناوري سنندج موفق به توليد پكيج‌هاي آموزشي روباتيك براي مقاطع مختلف تحصيلي شدند.
اين پكيج‌ها به منظور آشنايي هرچه بيشتر افراد به خصوص كودكان، نوجوانان و جوانان با علم روباتيك طراحي شده است.
اين پكيج‌ها با تكيه بر آموزش همگانی مكانيك، الكترونيك و كامپيوترها در قالب بسته‌بندي آموزشي هدف توليد مي‌شود و پكيج‌هاي آموزشي طراحي‌شده از سوي اين شركت وسيله كمك آموزشي مؤثري براي علم يادگيري روباتيك است.
پكيج‌هاي توليدي در سه مقطع پيش‌دبستاني، دبستان و متوسطه طراحي شده و در هر مقطع دو عدد پكيج آموزشي توليد شده كه قطعات مكانيكي و الكتريكي اين پكيج‌ها كاملاً بي‌خطر و هدفمند است.
اين پكيج‌ها به‌گونه‌اي طراحي شده كه دانش‌آموز كلاس اول دبستان بتواند آموزش برنامه‌نويسي روباتيك را در يك محيط فارسي دريافت كند و در ساده‌ترين حالت به دانش‌آموزان آموزش داده مي‌شود كه اسباب‌بازي هوشمند مورد علاقه‌شان را خودشان بسازند و در واقع در قالب ساخت اسباب‌بازي هوشمند به آنها آموزش روباتيك ارائه مي‌شود.
پكيج مقطع پيش دبستاني به صورت قطعات مكانيكي، رنگ‌آميزي روبات‌ها و فلش‌كارت‌هاي روباتيك طراحي شده است.
كيفيت مناسب، قيمت مناسب، طراحي بومي، كاربردهاي متنوع محصولات در ساخت روبات‌هاي متنوع و آموزش برنامه‌نويسي به دانش‌آموزان از مقطع ابتدايي در يك محيط فارسي ارائه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر