کد خبر: 904953
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی خبرداد
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی از ایجاد مرکز بین‌المللی دانشگاه پیام‌نور در جلفا خبر داد.

بخشعلی معصومی  در دومین همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت‌ها و جاذبه‌ها با محوریت تبریز ۲۰۱۸ در دانشگاه پیام نور تبریز اظهار کرد: امروز تبریز میزبان دومین همایشی ملی است که این همایش اولین سال در یزد برگزار شده ولی امسال با محوریت تبریز۲۰۱۸ برای رونق گردشگری در تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مقالات واصله به همایش از تمام رشته‌ها بود،گفت: با توجه به مناسبت تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام و سفر رئیس جمهور به تبریز، پیام نور نیز به وظیفه خود عمل کرد تا بسترهای لازم حضور گردشگر به تبریز فراهم آورد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ادامه داد: تنوع مقالات در این همایش بسیار زیاد است و امیدواریم این مقالات به اجرا درآمده تا بسترهای توسعه گردشگری فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه برای فعال‌سازی صنعت گردشگری در استان نیاز به همکاری داریم، گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز با توجه به سبقه کهن این منطقه از جمله وظیفه همه است و همگان حتی با یک لبخند باید به وظیفه خود عمل کنند.

معصومی خاطرنشان کرد: در منطقه آزاد ارس علاوه بر جاذبه‌های گردشگری سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام گرفته است و ما نیز در دو منطقه جلفا و هوراند دانشگاه پیام‌نور داریم، از این‌رو اقدام به ایجاد مرکز بین‌المللی پیام‌نور در منطقه جلفا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه قبلاً مراکز بین‌المللی در منطقه جلفا بود ولی به دلیل عدم حضور مستمر، این دانشگاه‌ها توسعه نیافت، یادآور شد: ما در آن منطقه از سال‌ها قبل دانشگاه داشته و حضور مستمر داریم و قطعاً با ایجاد دانشگاه بین‌المللی در جذب دانشجوی خارجی تلاش خواهیم کرد چراکه ما با دو کشور در جلفا هم‌مرز و با یک کشور همسایه هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در ادامه به برگزاری جشنواره ملی عکاسی با محوریت تبریز ۲۰۱۸ اشاره کرد و بیان داشت: از دیگر برنامه‌ها برگزاری استارت‌آپ ملی به صورت تبدیل ایده به تولید و ثروت در تبریز برگزار است تا بتوان از این طریق به سهم خود در تبریز ۲۰۱۸ ایفا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر