کد خبر: 904589
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
مسابقات دوومیدانی معلولان

رییس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان گفت: بعد از مرحله پایانی انتخابی تیم ملی دوومیدانی که از ۲۲ اردیبهشت در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز و تا ۲۵ ادامه خواهد داشت، دوومیدانی کاران اعزامی به جاکارتا مشخص خواهند شد.

بهمن رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مرحله پایانی انتخابی تیم ملی دوومیدانی معلولان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: این رقابتها در دو بخش زنان و مردان از ۲۲ اردیبهشت در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب آغاز می‌شود و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. این رقابتها آخرین مرحله رکوردگیری برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتاست و نفراتی که رکوردشان در حد مدال طلا و نقره باشد به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی گفت: در آخرین مرحله انتخابی تیم ملی دوومیدانی معلولان ۲۵۰ نفر ورزشکار مرد و ۱۵۰ ورزشکار زن حضور خواهند داشت که در تمام مواد دوومیدانی به رقابت خواهند پرداخت که البته برای این که امسال تعداد دوومیدانی کاران زن بیشتری را راهی جاکارتا کنیم، اعلام کردیم در بخش زنان کسانی که بتوانند رنکینگ نفر اول تا سوم سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ را کسب کنند به تیم ملی دعوت خواهند شد تا از بین آنها بهترین‌ها را برای جاکارتا انتخاب کنیم.

رضایی تصریح کرد: برای این که بتوانیم در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا بهترین عملکرد را داشته باشیم در بخش مردان تنها کسانی به جاکارتا می‌روند که رکورد آنها در حد مدال و یا صددرصد نقره باشد بنابراین این که چه تعداد دوومیدانی کار شانس حضور در جاکارتا را پیدا خواهند کرد هنوز مشخص نیست، اما هدفمان بر این است که در این دوره تعداد نفرات اعزامی بیشتر از دوره‌های قبل باشد.

رییس انجمن دوومیدانی معلولان در پایان افزود: در بازیهای پاراآسیایی قبل تیم دوومیدانی معلولان موفق به کسب ۲۱ مدال شد که امسال سعی داریم علاوه بر حضور کیفی تعداد مدالهای طلای خود را نیز افزایش دهیم و بهترین جایگاه را به خود اختصاص دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار