کد خبر: 904483
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئيس پليس پايتخت با بيان اينكه در موضوع گشت ‌ارشاد كه شبكه‌هاي اجتماعي و عمدتاً معاند به آن پرداختند گفت: فحاشي و رفتار نامناسب از سوي دو خانم بدحجاب صورت گرفته‌است، مأمور ما قصوري انجام نداده و ما تمام قد از مأموران قانونمدارمان حمايت مي‌كنيم.

سردار حسين رحيمي در حاشيه طرح بازداشت اوباش در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه اتفاقي در زمينه گشت‌ارشاد و برخورد مأموران ما با دو تن از بانوان بدحجاب صورت گرفت كه بازخوردهاي نادرست رسانه‌اي داشت. وي گفت: در اين حادثه مأمور ما قصوري انجام نداد و ما به صورت تمام‌قد از مأموران خودمان كه خاطي نيستند، دفاع مي‌كنيم. رئيس پليس پايتخت با اشاره به اين حادثه افزود: مأموران ما با چهار خانم روبه‌رو شده‌اند كه دو نفر از آنها بدحجاب بودند و وضعيت بسيار نامناسبي داشتند. وضعيت اين دو خانم از سوي همكاران ما مورد تذكر قرار گرفت، اما آنها با فحاشي اقدام به ضرب و شتم مأمور ما كردند و اين برخورد، نخستين‌بار از سوي آنها صورت گرفت. وي ادامه داد: متأسفانه در اين حادثه همكار ما آسيب جدي ديده و دست او هنوز در گچ است.
رئيس پليس پايتخت همچنین با اشاره به اجراي مرحله جديد از طرح ارتقاي امنيت اجتماعي از بازداشت 198‌نفر از اراذل و اوباش خبر داد.
سردار حسين رحيمي گفت: در ادامه اجراي سلسله عمليات‌هاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، مأموران پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در 24‌ساعت گذشته با انجام كارهاي اطلاعاتي و اجراي 118‌عمليات در محله‌هاي جرم‌خيز تهران، از جمله قهوه خانه‌ها، باشگاه‌هاي بدنسازي و پارك‌ها، موفق به شناسايي و دستگيري 198‌نفر از اراذل و اوباش سابقه دار شدند. وي با اشاره به اينكه شناسايي اين متهمان با تماس شهروندان صورت گرفته‌است، افزود: متهمان دستگير شده در اين طرح به جرم ايجاد مزاحمت براي نواميس، چاقوكشي، زورگيري، تخريب، قاچاق مواد‌مخدر و... دستگير شده‌اند. رئيس پليس تهران با اشاره به اينكه 30‌نفر از افراد دستگير شده جزو اراذل و اوباش سطح يك و دو هستند، تصريح كرد: اين 30‌نفر، به‌رغم هشدارهاي پليس، مرتكب جرم شده و قوانين را نقض كرده‌اند. رئيس پليس پايتخت در ادامه به كشفيات اين طرح اشاره كرد و توضيح داد: در طرح اجرا شده، مقادير زيادي سلاح گرم و سرد، 20‌هزار قلم داروي تقلبي نيروزا و مقداري مواد مخدر و... كشف شده است. سردار رحيمي، با تأكيد بر اينكه طرح برقراري نظم و امنيت اجتماعي و خصوصاً برخورد با اراذل و اوباش به صورت مستمر در سال جاري نيز ادامه خواهد داشت، خاطر نشان كرد: پليس برابر مخلان نظم اجتماعي و برهم زنندگان آرامش شهروندان با اقتدار و قدرت ايستاده و با همكاري شهروندان و رصد اطلاعاتي با آنها در چارچوب قانون برخورد خواهد كرد. وي در بخشي از سخنان خود، با اشاره به اينكه برخي افراد دستگير شده در طرح‌هاي امنيت اجتماعي پس از گذراندن دوره محكوميت خود مجدداً به سراغ اقدامات مجرمانه مي‌روند، گفت: خيلي از اين افراد نيز پس از ارشاد و توجيه پليس تعهد داده و به جامعه بازگشته‌اند. وي به ساير مجرمان و خصوصاً اراذل و اوباش، هشدار داد كه تهران جاي امني براي اوباش نيست و پليس با تمام قوا با آنها برخورد خواهد كرد. سردار رحيمي گفت: 74 تن از اراذل و اوباش دستگير شده در اين طرح جوانان زير 18‌سال هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار