کد خبر: 904356
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان:
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: پژوهشگاه رویان یک مرجع و رفرنس معتبر بین‌المللی است.

حسن رهایی در حاشیه نشست خبری دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن ‌ یاخته‌های رویان جهاددانشگاهی با اصحاب رسانه استان سمنان، از جهاددانشگاهی به عنوان مولود انقلاب و نمادی از خودباوری نام برد و گفت: این خودباوری در سایه مدیریت جهادی و توجه به ارزش‌ها به دست آمده است.

این عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی استان سمنان، با بیان اینکه فرهنگ جهادی حاکم بر مجموعه جهاددانشگاهی منبعث از آرمان‌هام امام و رهبری است خاطرنشان کرد: همین توجه به آموزه‌های دینی است که به رشد و شکوفایی علمی در جهاددانشگاهی و نهادهای زیرمجموعه آن کمک کرده است.

وی با بیان اینکه پژوهشگاه رویان در برخی زمینه‌ها در سطح دنیا حرف برای گفتن دارد افزود: رویان امروز در سطح بین‌المللی یک پژوهشگاه مرجع و رفرنس معتبر محسوب می شود.

رهایی با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان با توجه به ظرفیت‌های پژوهشگاه رویان از گذشته برای بهره‌گیری از توانمندی‌های این پژوهشگاه برنامه‌ریزی کرده افزود: شعبه استانی رویان جهاددانشگاهی استان سمنان با همین رویکرد آغاز شده و خوشبختانه پیشرفت فیزیکی خوبی هم در دو سه سال گذشته داشته است.

رئیس جهاددانشگاهی استان، حضور دکتر ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن ‌ یاخته‌های رویان جهاددانشگاهی، در سمنان را به فال نیک گرفت و اضافه کرد: شرکت فناوری بن ‌ یاخته‌های رویان جهاددانشگاهی یک شرکت موفق در تجاری‌سازی علم است و امروزه بخش وسیعی از جامعه از خدمات تخصصی و علمی آن بهره می‌برد.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر تلاش‌هایی برای بهره‌مندی بیشتر هم‌استانی‌ها از این خدمات در استان انجام شده که امید است با همکاری مسوولان استانی زمینه توسعه این فعالیت‌ها در استان نیز بیش از پیش مهیا شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر