کد خبر: 904355
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
چهارمین دوره بازارچه کار آفرینی با حضور مسئولان دانشکده اقتصاد ، مدیریت و امور اداری و دیگر مسئولان دانشگاه در دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان، آغاز به کار کرد .

دکتر مدرسی عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه سمنان و برگزار کننده این بازارچه کار آفرینی در افتتاحیه این بازارچه اظهار کرد: این بازارچه شامل 25 غرفه است و دانشجویان رشته‌های مختلف در آن انواع صنایع دستی، هنری و ایده‌های فن‌آورانه خود را که برخی هم به محصول تبدیل شده عرضه و به فروش می‌رسانند .
استاد مشاوره انجمن کار آفرینی دانشگاه سمنان افزود: این بازارچه با هدف تقویت فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان و حرکت به سوی دانشگاه کارآفرین، برپا شده است .
دکتر مدرسی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبدیل تحصیلات به ثروت و چگونگی راه‌اندازی کسب و کار از دیگر برنامه‌های این بازارچه کار آفرینی است .
وی ادامه داد: این بازارچه به همت انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی، معاونت فرهنگی و اجتماعی و مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه سمنان، با شعار "دانشجوی امروز، کارآفرین فردا" افتتاح شده و از 9 تا 11 اردیبهشت، پذیرای علاقه‌مندان است.

وی یادآور شد: اختتامیه این رویداد هم ساعت 15 روز سه شنبه 11 اردیبهشت، با حضور بابک بختیاری ( مؤسس بستنی آیس پک) در تالار دانش دانشکده علوم انسانی برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر