کد خبر: 903896
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
دو كودك خردسال در جريان دو حادثه جداگانه در شهرستان‌هاي آق‌قلا استان گلستان و مشهد به طرز دلخراشي به قتل رسيدند. مأموران پليس عاملان دو جنايت را بازداشت كرده‌‌اند و تحقيقات از آنها در جريان است.

به گزارش خبرنگار ما، ظهر روز پنج‌شنبه ششم ارديبهشت‌ماه اعضاي خانواده‌‌اي در روستاي‌گري از توابع شهرستان آق‌قلا در استان گلستان گم شدن سلاله، دختربچه پنج‌ساله‌شان را به پليس گزارش دادند. آنها گفتند كه سلاله براي بازي به كوچه رفته و ديگر بازنگشته است. آنها همچنين گفتند كه به يكي از اهالي كه از اشرار محل و مجرم‌ سابقه‌داری است مظنون هستند. مأموران پليس در اولين تحقيقات متوجه شدند كه مرد شرور از خانه‌اش خارج شده و ديگر بازنگشته است. بنابراين وي به عنوان مظنون تحت تعقيب قرار گرفت و چهار‌ساعت بعد در كشتزارهاي اطراف روستا بازداشت شد. متهم وقتي مورد تحقيق قرار گرفت به قتل سلاله اعتراف كرد. مرد 40‌ساله توضيح داد: هنگام عبور از كوچه سلاله را ربوده و به يكي از انبارهاي خالي اهالي روستا منتقل كردم. ابتدا دست و پا و دهانش را بستم و سپس او را خفه كردم. قصد داشتم تا جسد را در جايي دفن كنم كه از بلندگوي روستا شنيدم سلاله گم شده و مردم در جست‌وجوي او هستند براي همين جسد را رها و فرار كردم كه بازداشت شدم.
بعد از اعتراف متهم به جنايت هولناك، مأموران پليس راهي انبار شده و جسد كودك خردسال را كشف و به پزشكي قانوني منتقل كردند.
هادي هاشميان، رئيس كل دادگستري گلستان گفت: بررسي پزشكي قانوني نشان مي‌دهد به اين كودك تجاوز نشده است. وي گفت: متهم مدعي است با انگيزه انتقام جويي دست به جنايت زده است.
قاتل در بازجويي‌ها اعلام كرده، براي درخواستي به خانه يكي از بستگان كودك مراجعه كرده بود كه با پاسخ منفي اعضاي خانه مواجه مي‌شود. وي هنگام بازگشت به خانه‌اش با سلاله كه از بستگان آن خانواده بود مواجه مي‌شود و با انگيزه انتقام وي را ربوده و سپس به قتل مي‌رساند.
رئيس كل دادگستري گلستان گفت: تحقيقات از متهم در جريان است و پرونده به صورت ويژه بررسي مي‌شود. ‌

قتل پسربچه 10 ساله

همزمان با وقوع قتل سلاله، پسربچه‌اي 10ساله به نام محمد حسین‌ در شهرستان مشهد به قتل رسيد. دانش‌آموز 10ساله صبح روز پنج‌شنبه خانه‌شان در خيابان موسوي قوچاني را براي رفتن به مدرسه ترك كرد. او بعد از بستن در خانه يادش آمد كه آن روز سرويس مدرسه به دنبالش نمي‌آيد، بنابراين دستش را روي زنگ خانه گذاشت و ماجرا را به مادرش خبر داد. مادر كودك هم خيلي زود با آژانس محل تماس گرفت و براي انتقال پسرش به مدرسه خودرويي كرايه كرد. لحظاتي از قطع تماس نگذشته بود كه خودروي پرايدي مقابل پسرخردسال توقف كرد. مادر كودك از روي آيفون شاهد حرف زدن راننده پرايد با پسرش بود. او ابتدا تصور كرد كه خودروي پرايد از طرف آژانس آمده باشد، اما به ماجرا مظنون شد و بار ديگر با آژانس تماس گرفت.
او وقتي متوجه شد كه خودروي پرايد از طرف آژانس نبوده است، مأموران پليس را از ماجرا با خبر كرد. با حضور پليس در محل تحقيقات گسترده براي يافتن كودك 10ساله به جريان افتاد تا اينكه ساعت 19شامگاه پنج‌شنبه جسد كودك حوالي شهرك صنعتي شانديز در محدوده ورزشگاه ثامن در حالي كه با 21 ضربه چاقو و تيشه به قتل رسيده بود كشف و به پزشكي قانوني منتقل شد. با انتشار خبر، پرونده به دستور دادستان مشهد به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت و عامل جنايت كه مردي 27‌ساله بود شناسايي شد و در خانه‌اش كه حوالي محل زندگي كودك خردسال بود بازداشت شد. قاضي سيدجواد حسيني، معاون دادستان مشهد گفت: تحقيقات از متهم براي انگيزه جنايت در جريان است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
واقعا قلبم درد میگیرد دلم میخواهد قاتلش اینجا بود تکه تکه میگردم یا زنده میانداختم جلوه سگ این جور روانی ها نباید زنده باشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار