کد خبر: 903769
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
شكايت بازاريان شهرستاني به روحاني:

رئيس اتاق اصناف ايران گفت: وزير صنعت به من اطلاع داده كه در حضور رئيس‌جمهور در جمع توليدكنندگان آذربايجان اين موضوع مطرح شده كه در بازار تهران كالا به شهرستان‌ها فروخته نمي‌شود؛ نمي‌دانم اين امر واقعيت دارد يا نه؟!
در پي ركود بازار در سال‌هاي اخير و بدقولي برخي از صنوف شهرستاني در وصول به موقع چك‌ها و پرداخت پول، فروش جنس به شهرستاني‌ها كاهش يافته است. علي فاضي در سومين نشست هم‌انديشي اتحاديه‌هاي سراسري پوشاك كشور با اشاره به تماس تلفني وزير صنعت، معدن‌و‌تجارت با وي درباره وضعيت نامناسب فروش كالا در بازار بزرگ تهران گفت: وزير تأكيد كرده‌اند كه براي واردات مواد اوليه مورد نياز كشور هيچ مشكلي وجود ندارد، پس كجاي كار مشكل دارد، چرا در زمين دشمن بازي مي‌شود؟
در واكنش به اظهارات فاضلي يكي از حاضران در جلسه اظهار كرد: دليل عدم فروش كالا در بازار تهران به خاطر مشكلات تأمين ارز واردات كالاست. هرچند كه رؤساي اتحاديه‌ها نوسانات نرخ ارز را بهانه عدم‌فروش كالا به شهرستان‌ها اعلام كرده‌اند، اما واقعيت چيز ديگري است كه هيچ‌يك از صنوف حاضر نيستند به آن اعتراف كنند.
فاضلي گفت: قبول دارم كه دولت در خدمت اقتصاد مردم محور نيست، اما اقدامات مناسبي براي بخشودگي مالياتي بنگاه‌هاي كوچك و متوسط انجام شده است. فاضلي افزود: برخي به دنبال آن هستند كه مجموعه‌هاي كوچك را در خود حذف كنند و به‌‌رغم اينكه گفته مي‌شود دولت دست از بنگاهداري برمي‌دارد، اما اين امر محقق نشده است. ‌در عرصه پوشاك نتوانستيم جلو قاچاق را بگيريم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار