کد خبر: 903638
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات گفت: تاکنون بیش از 300 تیم تروریستی که قصد اقدام خرابکارنه و ضدامنیتی داشتند را خنثی کردیم و به لطف خدا، نفس گرم مقام معظم رهبری و عنایت آقا امام زمان، همه تیم‌ها شناسایی شده و ضربه کاری خورده، تحویل دستگاه قضایی داده شدند همچنین عده‌ای دیگر در عملیات به درک واصل شدند.

در پی سفر حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات به عنوان نماینده رئیس جمهور دیشب در شهرستان عجب‌شیر حاضر شد و مورد استقبال رسمی فرماندار و رؤسای ادارت این شهرستان قرار گرفت.

وی در این سفر در جمع مردم عجب‌شیر اظهار کرد: طرح افزایش نمایندگان از طرف مجلس تنظیم شده و این طرح در کمسیون‌‌ها در دست بررسی است.
 
علوی با بیان اینکه حضور یک نماینده برای دو شهرستان نمی‌تواند مثمرثمر باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری معاونت پارلمانی وزارت اطلاعات و نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر، این خواسته به سرانجام برسد.

وی به شعار سال 97 که از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی عنوان شده، اشاره کرد و افزود:باید با  حمایت از تولیدکننده ایرانی، این امنیت را به او بدهیم تا بتواند کالای مرغوب تهیه کند.

وزیر اطلاعات ادامه داد:تاکنون بیش از 300 تیم تروریستی که قصد اقدام خرابکارنه و ضدامنیتی داشتند را خنثی کردیم و به لطف خدا، نفس گرم مقام معظم رهبری و عنایت آقا امام زمان، همه تیم‌ها شناسایی شده و ضربه کاری خورده، تحویل دستگاه قضایی داده شدند همچنین عده‌ای دیگر در عملیات به درک واصل شدند.

وی افزود:برای رفع بیکاری و رونق اقتصادی، باید برای فعالان اقتصادی حرمت قائل شد، فعال اقتصادی اگر دچار اشتباه ئ انحراف شد باید مانند یک بیمار درمانش کرد،امروز وزارت اطلاعات سیاست درمان را برای فعالان اقتصادی در پیش گرفته است.

علوی گفت: همانطور که در علم و دانش برای اساتید دانشگاه‌ها و در عرصه نبرد با دشمن برای سپاه و ارتش شأن قائل هستیم، باید در عرصه اقتصادی نیز برای فعالان اقتصادی جایگاه ویژه در نظر بگیریم به عبارتی همان احترامی که برای سرداران نظامی قائل هستیم برای این گروه که موجب توسعه و پیشرفت هستند، نیز قائل باشیم تا دلگرم شوند.

وی با اشاره به سرمازدگی باغ‌های کشور افزود: یکی از راه‌های مقابله با حوادث از جمله سرمازدگی، بیمه است از این رو مشکلات باغداران  را در دولت مطرح خواهیم کرد تا چاره‌اندیشی شود چرا که ارزش کار مسؤولان به میزان خدمتی است که به مردم می‌کنند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: دولت تدبیر و امید رسانه‌ای ندارد و رسانه‌های دیگر کارهای این دولت را به خوبی پوشش نمی‌دهند ولی اگر کاستی باشد، به خوبی به آن پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در کشور تحت فرمان مقام معظم رهبری هستند و با این وحدت و همدلی امنیت در کشور برپا شده است، افزود:جامعه‌ای که اقتصادش شکوفا و امنیتش پایدار باشددر آن جامعه پایه‌های معنویت و عبودیت مستحکم‌تر می‌شود.
 
پس از این دیدار؛ وزیر اطلاعات با حضور در بیمارستان 64 تختخوابى شهرستان عجب‌شیر که در زمینى به مساحت ۱۵ هزار مترمربع با زیربناى 8 هزار و 67  مترمربع در چهار طبقه در حال احداث است،از این مکان بازدید کرده و بر پیگیری اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل آن تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر