کد خبر: 903460
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
سرپرست فرمانداری سرعین:
سرپرست فرمانداری سرعین گفت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه در زمینه گردشگری و ورزشی باید سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد ورزشی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عاطف ناصری در جلسه توسعه زیرساخت‌های ورزشی اظهار کرد: ظرفیت‌های استان در بحث گردشگری ورزشی برای توسعه اقتصادی سرمایه‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی باید برپایه توسعه اقتصاد ورزشی صورت گیرد، افزود: در این زمینه ضروری است برنامه‌ریزی مدون و دراز مدت داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری سرعین در این راستا به برگزاری مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا و انتخابی جام جهانی ملی بزرگسالان در اردبیل تاکید کرد: برگزاری این دو رقابت طی سال گذشته اثرات اقتصادی مطلوبی در سرعین خواهد داشت.

ناصری بیان کرد: در زمان برگزاری این رقابت‌ها که با حضور ۱۲ تیم در رده امید و پنج شش تیم در رده بزرگسالان برگزار شد، ۴۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت هتل‌های سرعین تکمیل و در کنار آن سایر بخش‌های اقتصادی نیز فعال شده بود.

وی یادآور شد: در تمام فصول بویژه فصول بهار و تابستان استان اردبیل با برخورداری از ظرفیت‌های ممتاز ورزشی و گردشگری و نیز شرایط آب و هوایی می تواند میزبان مسابقات بین المللی در رشته‌های مختلف باشد.

سرپرست فرمانداری سرعین تصریح کرد: در این ارتباط فرمانداری سرعین  برای برگزاری و مشارکت در میزبانی از رقابت‌های ملی و بین المللی آمادگی کامل دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر