کد خبر: 903439
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
دبیر همایش بین‌المللی انجمن مهندسان اعلام کرد:

دبیر همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران از ارائه 800مقاله و 10 سخنرانی چهره‌های بین‌المللی در همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه سمنان خبرداد.

دکتر سیف‌الله سعدالدین در جمع خبرنگاران از ارسال بیش از یک‌هزار و 100 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و اظهار کرد: پس از داوری تیم‌های مختلف داوری 800 عنوان مقاله برای ارائه در همایش انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران طی سه روز و چهارم تا 6 اردیبهشت‌ماه در سمنان برگزار می‌شود ادامه داد: داوران از بین 800مقاله پذیرفته شده 500مقاله را برای ارائه در بخش سخنرانی و 300مقاله را برای ارائه در قالب پوستر انتخاب کردند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان از حضور دو چهره بین‌المللی و برجسته مکانیک دنیا در این همایش خبر داد و گفت: پروفسور آدریان بجان و پروفسور یونس سنجل از کشور امریکا از مهمترین سخنرانان این همایش هستند.

وی از سخنرانی 10 استاد بین‌المللی مکانیک در همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: این سخنرانان از کشورهای امریکا، انگلیس، چین، استرالیا، کانادا و..هستند ضمن اینکه میهمانانی از کشورهای همسایه و ایرانیان خارج از کشور نیز در این همایش معتبر حضور دارند.

دبیر همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران از ثبت‌نام یک‌هزار فعال علمی ایرانی و خارجی برای حضور در این همایش خبر داد وبا اشاره به محورهای این همایش گفت: مکانیک جامدات ، دینامیک، ارتعاشات و کنترل ، مکانیک سیالات ، ترمودینامیک ، انتقال حرارت و جرم ، انرژی و محیط زیست ، بیومکانیک، میکرو و نانو مکانیک، ساخت و تولید ،خودرو و قوای محرکه ، طراحی و قابلیت اطمینان ، آموزش مهندسی مکانیک و کاربرد مهندسی مکانیک در صنایع از محورهای این همایش بین المللی است.

وی از برپایی 13  نشست علمی موازی در بیست و ششمین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در سمنان خبر داد و اضافه کرد: برپایی نمایشگاهی در 25 غرفه، برگزاری همزمان نشست‌ها در دو سالن ارائه سخنرانی و ارائه پوستری مقالات، برگزاری 10کارگاه علمی آموزشی با حضور اساتید داخلی و خارجی و...از جمله برنامه‌های این همایش سه روزه در دانشگاه سمنان است.

دبیر همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران با اشاره به دعوت از برخی میهمانان دیگر این همایش افزود: قبادیان معاون آموزشی پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی آبادی مدیرعامل مپنا ، رئیس انجمن مکانیک ایران و...از دیگر شخصیت‌های مدعو این همایش هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر