کد خبر: 903420
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: طی سفر رئیس‌جمهور به استان سه بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رحیم شهرتی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان همزمان با برگزاری مراسم تبریز 2018 اظهار داشت: حضور رئیس‌جمهوری در آذربایجان‌شرقی و تبریز همزمان با رویداد تاریخی 2018 تبریز نشان‌دهنده موقعیت استان و تبریز همچنین لطف و عنایت رئیس‌جمهوری به این خطه از خاک سرزمین اسلامی است.

وی افزود: موضوع پایتختی گردشگری جهان اسلام و سفر کاروان دولت تدبیر و امید به آذربایجان‌شرقی فرصتی بزرگ برای استان بوده که از این فرصت تاریخی باید به نحو احسن بهره‌مند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه استقبال از رئیس‌جمهوری در این برهه حساس از زمان تأثیرات بین‌المللی خواهد داشت، بیان کرد: با توجه به اینکه در هفته‌های آتی مقامات سیاسی آمریکا در رابطه با برجام تصمیم‌گیری خواهند کرد، در مقابل ما می‌خواهیم در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور ضمن اعلام حمایت مردمی از نظام جمهوری اسلامی و دولتمردان ، به‌گونه‌ای تبریز و آذربایجان شرقی را هم معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آذربایجان‌شرقی آغازگر بهره‌برداری کننده از برخی پروژه‌های به پایان رسیده خواهد بود، مطمئناً سفر رئیس‌جمهوری اسلامی به استان خیر و برکت بسیاری خواهد داشت.

شهرتی‌فر تأکید کرد: مردم آذربایجان‌شرقی مردمی قدرشناس، زمان‌شناس و موقع‌شناس هستند و درک صحیحی در شرایط فعلی در پایداری و دفاع از ایران اسلامی و نظام اسلامی دارند.

وی ادامه داد: در دفاع از اهداف و برنامه‌ها و وعده‌های رئیس‌جمهوری، مردم آذربایجان در واقع یک نوع همایش برای ابراز احساسات مثبت به رئیس منتخب خود خواهند داشت و حضور گسترده هم تأثیر مثبت بین‌المللی به نفع مقامات خدوم مردم خواهد داشت و از این فرصت برای معرفی تبریز در ارتباط با پایتخت گردشگری جهان اسلام استفاده خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: باید بپذیریم ایران اسلامی در مسیر توسعه همه‌جانبه قرار گرفته و در ایران اسلامی نیز آذربایجان‌شرقی شرایط متفاوت‌تری دارد و به خاطر غنای فرهنگی منطقه، سابقه تاریخی و علاقه مردم به دیار خودشان، تغییرات ملموس و محسوس است مخصوصاً در دوره دولت تدبیر و امید که مسیر را با حل مشکلات زیادی طی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بحران‌های کارگری واحدهای بزرگ پشت سر گذاشته‌ شده، سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف هستند و در بخش عمران استان قدم‌های اساسی برداشته‌ شده است البته این‌گونه نیست که چالش و مشکلی نداشته باشیم ولی نرخ بالای مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی وجود دارد.

شهرتی‌فر افزود: طی سفر رئیس‌جمهور به استان سه بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین آنها خیرساز است و در حال حاضر دو بیمارستان 540 تختخوابی و 250 تختخوابی مستقیماً توسط خیران این دیار ساخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از نظر عمران، آبادانی و سرمایه‌گذاری وضعیت مطلوبی وجود دارد و اگر همه این مسائل در کنار هم از جمله انسجام، همدلی و توجه به منافع ملی قرار گیرد، باعث خواهد شدچشم‌انداز مثبتی را نسبت به سال 1400 داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر