کد خبر: 903229
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
فراز کمالوند:
سرمربی تیم نفت آبادان گفت: در زمان حضور من در تبریز گاهی 4 ساعت قبل از بازی ظرفیت ورزشگاه تکمیل می‌شد.

فراز کمالوند در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوبی مقابل تیم تراکتورسازی انجام دادیم و با وجود اینکه چندین غایب داشتیم، اما نتیجه قابل خوبی را کسب کردیم و باید عنوان کنم نتیجه مساوی عادلانه بود‌.

وی گفت: من بسیار خوشحال هستم که بهترین عنوان تیم نفت آبادان را در لیگ برتر کسب کردم و نفت آبادان امسال تیمی شایسته در لیگ برتر بود.

کمالوند در مورد تصمیمش برای فصل آینده گفت: سال‌ها در لیگ برتر تجربه کسب کردم و وقتش رسیده هدایت تیمی مدعی قهرمانی را در دست گرفته و برای کسب قهرمانی لیگ برتر تلاش نمایم.

از ورزشگاه خالی یادگار ناراحت شدم

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی گفت: وقتی امروز سکو خالی ورزشگاه یادگار امام(ره) را دیدم خیلی ناراحت شدم، زمانی بود که ظرفیت ورزشگاه یادگار 4 ساعت قبل از بازی تکمیل می‌شد.

وی گفت: می‌شود با همدلی و اتحاد دوبار شرایط سکوهای ورزشگاه تبریز را به 8 سال پیش بازگرداند و اگر دل‌ها یکی شود و تعصب به تیم بازگردد، همه چیز مثل آن روزها می‌شود.

شرایط سابق شود به تراکتورسازی بازمی‌گردم

فراز کمالوند گفت: من 2 بار در آستانه بازگشت به تیم تراکتورسازی بودم و حتی فصل گذشته تا آستانه قبول هدایت این تیم بوده و گزینه اول آقای آجرلو برای هدایت تراکتورسازی بودم، اما می‌خواهم زمانی به این تیم بازگردم که شرایط تیم مثل سابق باشد و باید تاکید کنم که در مورد هدایت فصل آینده تراکتورسازی با من مذاکره‌ای نشده است.

وی در مورد مشکلات تیم تراکتورسازی گفت: چاره کار این تیم واگذاری به بخش خصوصی است و بهترین گزینه آقای زنوزی است، هر چند باید عنوان کرد روزی که تیم روی زمین مانده بود این سپاه بود که گام برداشته و از تراکتورسازی حمایت کرد و اگر حمایت سپاه نبود، الان تراکتوری هم نبود و این تیم به سرنوشت پاس دچار شده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر