کد خبر: 903216
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
ما نیازمند روحیه فداکاری و ازخودگذشتگی در راه انقلاب هستیم و باید با مدیریت جهادی آینده خوب و درخشانی برای ملت ایران رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی روز یک‌‌شنبه در مراسم تجلیل از جانبازان و فرزندان شاهد مجلس با گرامیداشت سالروز تأسیس‌‌ سپاه افزود: همه ما قدردان مجاهدان سپاه هستیم که همواره تلاش می‌کنند. وی یادآور شد: مجاهدت‌های سپاه در مبارزه با گروهک‌‌‌ها و همچنین در دفاع مقدس فراموش شدنی نیست، سپاه نهاد ذی قیمتی برای کشور است که راه آن ادامه خواهد داشت.
وی همچنین با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز گفت: این افتخاری برای مجلس است که 162نفر از نمایندگان و کارکنان مجلس جانباز هستند. رئیس مجلس با یادآوری اینکه حل مشکلات نیازمند داشتن روحیه جانبازی، جهادی و فداکاری است، اظهارداشت: امروز در شرایط اقتصادی نسبتاً حساسی قرار داریم اگر چنین روحیه‌ای وجود داشته باشد دستگاه‌های اداری پرتحرک‌تر شده و مجلس و قوه قضائیه نیز بهتر می‌توانند امور را پیش ببرند، این یعنی نیازمند روحیه فداکاری و از خود گذشتگی در راه انقلاب هستیم.
وی تأکید کرد:‌ کشوری می‌تواند در شرایط مختلف سربلند باشد که از چنین روحیه‌ای استفاده کند، بسیاری از کارگزاران کشور اهل مجاهدت و تلاش بوده و از جانبازان و بیت شهدا هستند، این نشان می‌دهد اداره کشور همواره بر این روحیه تکیه دارد و باید قدر آن را دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار