کد خبر: 903211
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به حمایت از ورزشکاران، گفت: ۷۰ تن از ورزشکاران ما که شانس حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا را دارند شناسایی شده و از هم اکنون به صورت ماهیانه حقوق دریافت می کنند.

عبدالله چمن گلی با بیان این که سال ۹۷ سال عمرانی در حوزه ورزش است، اظهار داشت: در این سال ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه افتتاح می‌شود و اولویت اقدامات عمرانی با شهرستان هایی است که سرانه فضای ورزشی آن‌ها در سطح پایینی قرار دارد.

وی در خصوص حمایت از ورزشکاران خاطر نشان کرد: ۷۰ تن از ورزشکاران ما که شانس حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا را دارند شناسایی شده و از هم اکنون به صورت ماهیانه حقوق دریافت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: ورزش قایقرانی استان در حال نابودی بود که با تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان احیا شده و اردوی تیم ملی قایقرانی کشورمان هم اکنون در دریاچه سد شهرچای در حال برگزاری است و فرصت خوبی را برای قایقرانی استان رقم زده است.

وی به مشکلات ورزش استان اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود اعتبارات در حوزه ورزش شاهد اقدامات خوبی بوده ایم و با توجه به امکانات محدود فعلی سعی در بهبود وضعیت ورزش استان داریم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر