کد خبر: 903080
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
عوامل نمایش "بمب گذاری در دیسکو قاهره" به همراه رونمایی از پوستر معرفی شدند.

نمایش بمب گذاری دیسکو قاهره نمایشنامه ای از الکس برون نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس استرالیایی است که شهرتش بیشتر مرهون نمایشنامه های کوتاهش است که او را به شکسپیر نمایشنامه های کوتاه معروف کرده است. بمب گذاری دیسکو قاهره درخشانترین اثر اوست که برای اولین بار توسط پوپک رحیمی در ایران ترجمه شده و در انتشارات سبزان به چاپ رسیده است. این نمایش به طراحی و کارگردانی مسعود میرطاهری و دراماتورژی پوپک رحیمی از ١٠ تا ٢٧ اردیبهشت ساعت ١٩ در تماشاخانه باران به روی صحنه خواهد رفت. از دیگر عوامل این نمایش میتوان به دستیار کارگردان: مهراوه داداشی؛ منشی صحنه: رویا آذر ؛طراح گرافیک: رضا بابا جانی؛طراح صحنه و لباس: تکتم همتی؛عکاس: مصطفی آقامیر و همچنین ناصر ارباب مشاور امور رسانه ای نام برد.
بازیگران نمایش بمب گذاری دیسکو قاهره که همگی از هنرجویان مدرسه متد اکتینگ هستند نیز به ترتیب ورود عبارتند از: بهداد احمدی؛ شهرام آریا؛ علیرضا بهرامی؛ مینا عسگری؛ مهرنوش فولادین؛ علیرضا محجوب نیا؛ احسان محسنی و فریبا خدابنده.
نمایش بمب گذاری در دیسکو قاهره متشکل از چهار اپیزود مختلف است که ساعتی قبل از سال نوی میلادی را در هر اپیزود خواهیم دید. اپیزود اول با نام " دهنتو ببند " تکلیف دو برادر را میبینیم؛ در اپیزود دوم با نام " تولد سخت " رابطه مادر و دختر در حال مرگ و پدر و فرزند به دنیا نیامده اش را؛در اپیزود "بهش بگو آف" تکلیف رابطه زناشویی زوج جوان را و همچنین در اپیزود "بمب گذاری دیسکو قاهره" تکلیف آشوب دنیایی که میان صلح و جنگی بی پایان معلق است را مشخص میکند.
در خلاصه نمایش آمده است: "باید قبل از نو شدن سال تصمیم گرفت،قبل از این که دیر شود، قبل از این که کار از کار بگذرد و قبل از اینکه همه چیز از هم بپاشد."

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار