کد خبر: 901272
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
ویژه‌های جوان:
درست همين زمان‌هايي كه مي‌توان گفت دلار ديگر قابل نرخ‌گذاري نيست و دقيقه به دقيقه بالا مي‌رود و ارزش ريال در شيب سقوط است...

درست همين زمان‌هايي كه مي‌توان گفت دلار ديگر قابل نرخ‌گذاري نيست و دقيقه به دقيقه بالا مي‌رود و ارزش ريال در شيب سقوط است، حسن روحاني و دولتمردان اقتصادي‌اش در سكوت مشهودي در اين زمينه فرو رفته‌اند و به موازات اين سكوت، عناصر رسانه‌اي آنها هم دنبال «موضوع سازي» براي افكار عمومي هستند تا ذهن‌ها را از موضوع ناتواني دولت در كنترل بازار ارز و طلا منحرف كنند. در راستاي همين ايجاد انحراف، يك پايگاه خبري حامي دولت مصاحبه‌اي با فردي كه هيچ‌گونه سمت رسمي در نيروهاي مسلح ندارد و صاحب نفوذ در احزاب و گروه‌هاي سياسي اصولگرا نيست، ترتيب مي‌دهد؛ با اصرار خبرنگار و سوال‌هاي پي در پي سرانجام از زبان او اين كلام بيرون كشيده مي‌شود كه رئيس جمهور نظامي بهتر است و همين كافي است تا در فرداي اين مصاحبه، روزنامه‌هاي اصلاح طلب از مضرات نظامي بودن رئيس جمهور صحبت كنند؛ پاي قاسم سليماني را وسط بكشند؛ اصطلاح بي ادبانه «رضاخان حزب‌اللهي» را بارها به كار ببرند؛ از «ميليتاريسم عليه دموكراسي!» تيتر بزنند! چه خبر است؟ مگر قاسم سليماني برنامه انتخاباتي اعلام كرده است؟! كسي از بزرگان اصولگرا او را دعوت به كانديداتوري كرده يا مگر كار او در سوريه و عراق تمام شده كه حاشيه سازها رهايش نمي‌كنند؟! اصلاً مگر انتخابات در پيش رو داريم، از عمر دولت دوازدهم كه هنوز يك سال هم نگذشته است! بي ثباتي اقتصادي در كشور، به‌رغم همه ادعاهاي دولت در كنترل تورم، از دست رفتن كنترل بازار ارز، ناتواني دولت در برآورده كردن وعده‌هاي انتخاباتي بهار 96، روشن شدن بي ثمري برجام و احتمال قريب به يقين خروج امريكا از برجام، همه و همه باعث شده دولت و حاميانش نتوانند پاسخگوي مردم باشند و از اين رو دنبال موضوع سازي هستند. رئيس جمهور نظامي از همين موضوع سازي‌هاست كه حتي كلي صفحه پر كردن پيرامون آن و بحث و جدل درباره‌اش كمكي به حال و روز مردم نمي‌كند. مشكلات امروز مردم روي زمين مانده و كسي براي بيكاري و تورم و مسكن و بي ثباتي اقتصادي چاره‌اي ندارد، آن وقت با ناسزاگويي و رضاخاني ناميدن قاليباف و رضايي و قاسم سليماني توسط روزنامه مشكلات حل مي‌شود؟! آن هم وقتي بيش از سه سال به انتخابات رياست جمهوري باقي مانده است؟ اين بازي‌ها فايده ندارد؛ صدتا موضوع سازي در مورد موضوعاتي كه وجود ندارد، ذهن‌ها را از مشكلات اصلي منحرف نمي‌كند. چون مشكلات براي مردم محسوس و روزمره است. شايد هم اصلاح طلبان بيم آن دارند كه دولت‌شان با عملكردي كه دارد، كشور را مجبور به برگزاري انتخابات زودهنگام كند كه از حالا در خوف جانشين حسن روحاني هستند. روشن است اگر كسي عملكرد خوب و مورد رضايت مردم داشته باشد، از رقابت بيمي نبايد داشته باشد و حضور هيچ كانديدايي را مخالف دموكراسي قلمداد نخواهد كرد و همه چيز را به رأي مردم خواهد سپرد.

دولت پنهان سوزانده شد

مصطفي تاج‌زاده، محكوم امنيتي سال 88 توئيت زده كه «به نقطه عطف حذف يكي از دو دولت نزديك مي‌شويم. يا دولت پنهان از مستوري دست مي‌كشد و با كنارزدن دولت قانوني اركان حكومت را كامل در دست مي‌گيرد يا مجبور به عقب‌نشيني از قلمروهاي مختلف به‌ويژه در عرصه اقتصاد و سياست‌خارجي مي‌شود. اجازه ندهيم جامعه مدني از حزب پادگاني شكست بخورد. »
در همین زمینه دکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: سرطان اصلاحات براي پرت كردن حواس مردم از قيمت ارز در دولت متبوعش، اقدام به توليد توهم فرمودند. اما مردم مسئله شان را گم نمي‌كنند. مفهوم سازي دولت پنهان با هدف جا خالي دادن از بي عرضگي است. اگر دولتي وجود دارد كه تاج‌زاده از آن مطلع است چگونه پنهان است؟ ايشان هم با عباس غفاري در ارتباط است؟ ساختن پالايشگاه و جاده و سازندگي جوانان در روستاها يا برخورد قضايي با فلان فرد كه همه رفتارهايش عيان و قابل مشاهده است. دولت پنهان را كساني پنهاني شكل داده بودند كه قرار بود در هر صورت آن دولت را از 23خرداد1388 روي كار بياورند اما آنان كه اين پروژه را نا كام گذاشتند امروز دولت پنهان ناميده مي‌شوند. نه آقا مصطفي اينان «دولت پنهان» مي سوزانند. دولت پنهان كه هيچ «مجلس پنهان» هم داشتيم. روزي كه معاون سياسي وزير كشور در انتخابات مجلس ششم نقش فرماندار تهران را ايفا مي‌كرد و نام حداد عادل در صندوقي كه خودش رأي داده بود نبود.
وجه مشترك غرب و اين جماعت «اعتبار زدايي» از بازوهاي توانمند نظام براي تسهيل در«بي ثبات سازي» است اگر خواستيد اين پيوستگي را بفهميد بين حملات اين جماعت به سپاه، قوه قضائيه و صدا و سيما در يك سال گذشته و تحريم هرسه از سوي امريكا در همين مدت رابطه برقرار نماييد. از اينكه اصلاح طلبان اجازه مي‌دهند امثال تاج‌زاده آنان را معادل ضد انقلاب معرفي كند بايد تأسف خورد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
شکم سیر+ نیاز به دیده شدن+ سرخوردگی

حالت امروز امثال تاج زاده
ترکمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
روزنامه محترم جوان ، با احترام این روش پاسخگوئی حالت تدافعی دارد . بجا هم میباشد . اما بایستی روش نوین و اصولی را اتخاذ کرد . در این روش خواسته عموم مردم از دولت و انقلاب اسلامی است که متآسفانه علیرغم تأکیدات مقام معظم رهبری هنوز بر رمین مانده است . تیترهای اصلی این روش که باید بصورت برجسته و خواست عمومی و بعنوان سرتیتر روزنامه قرار گیرد عبارتند از :
1- رسیدگی به اموال مسئولین بدون اغماض و اعلام آن در رسانه ملی
2- مبارزه جدی با فساد توسط مسئولین بویژه قوه قضائیه
3- قانون گذاری و اجرای قانون در مبارزه با فساد
4- پیگیری وعده های داده شده دولت ( ایجاد اشتغال یک میلیون شغل - رفع رکود )
5- پیگیری وعده های برجامی دولت
شعار اصلی برای انتخابات بعدی :
1-هرکاندیدای که طبق قانون اموال خود را به مراجع ذیربط اعلام نکند حق
کاندیداتوری ندارد و مسئولین امر هم بایستی صراحتا" موضوع را برای عموم اعلام نمایند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار