کد خبر: 900964
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
عرفان آهنگریان

در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران در بخش ساندای مردان، راه یافتگان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، از صبح امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو در بخش ساندای مردان، به میزبانی خانه ووشو در فدراسیون برگزار شد تا تکلیف نفرات راه یافته به اردوی آماده سازی تیم کشورمان به منظور حضور حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مشخص شود.

در مسابقات امروز، «یوسف صبری» قهرمان سال 2017 جهان، «مهدی محمدی» دارنده طلای بازی های کشورهای اسلامی و برنز قهرمانی آسیا، «جعفر شیرازد» دارنده برنز 2015 جهان و «سعید فاضلی» دارنده طلای بازی های کشورهای اسلامی و نقره قهرمانی آسیا با قبول شکست از حریفان، شانس حضور در اردوهای تیم ملی را از دست دادند.

**نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی بدین شرح هستند:
وزن منهای 56 کیلوگرم/ رضا سبحانی و سعید جاوید
وزن منهای 60 کیلوگرم/ عرفان آهنگریان و فرود ظفری
وزن منهای 65 کیلوگرم/ افشین سلیمی و علی محمدی
وزن منهای 70 کیلوگرم/ محسن محمدسیفی و عباس شیخی

طبق اعلام کادرفنی و تصمیم گرفته شده در فدراسیون ووشو، نفرات راه یافته به اردو در اوزان چهارگانه در سه رقابت انتخابی درون اردویی به مصاف هم می‌روند و هر سانداکاری که به دو پیروزی از سه بازی برسد نفر فیکس وزن خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا خواهد بود.

اردوی آماده سازی تیم ملی ووشوی مردان ایران از فردا ۲۰ فروردین ماه به میزبانی فدراسیون ووشو و با سرمربیگری "حسین اوجاقی" دوشنبه آغاز می‌شود.

همچنین بر اساس تصمیم مسئولان فدراسیون ووشو، به دلیل اینکه تالوکاران در انتخابی‌های امروز عملکرد خوبی نداشتند، تالوکاری به اردوی تیمـ ملی دعوت نشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار