کد خبر: 899955
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پسر جواني كه در شهرستان شادگان چهار عضو خانواده‌اش را با شليك گلوله به قتل رسانده بود در تهران دستگير شد.

به گزارش خبرنگار ما، بامداد چهارشنبه 27‌دي‌ماه امسال بود كه مأموران پليس شهرستان شادگان استان خوزستان از قتل عام چهار‌عضو خانواده‌اي با خبر و راهي محل شدند.
مأموران در محل حادثه با جسد زن ميانسال، دو دختر نوجوانش و پسر يك‌ساله‌اش روبه‌رو شدند كه با اصابت گلوله به قتل رسيده بودند. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه مقتولان زمان حادثه غافلگير شده و با شليك يك گلوله اسلحه ساچمه‌اي به قتل رسيده‌اند.
در شاخه ديگر از تحقيقات، مأموران به رد پاي پسر ناتني زن ميانسال در اين جنايت رسيدند. بررسي‌ها نشان داد طالب 19‌ساله پس از قتل عام اعضاي خانواده‌اش از محل گريخته و به مكان نامعلومي رفته است. بدين ترتيب مأموران تحقيقات خود را براي شناسايي مخفيگاه قاتل فراري آغاز كردند تا اينكه دريافتند متهم پس از حادثه به تهران گريخته است. بدين ترتيب تيمي از كارآگاهان جنايي شهرستان شادگان براي دستگيري متهم راهي تهران شدند و در نهايت صبح ديروز با كمك كارآگاهان اداره‌دهم پليس‌آگاهي تهران قاتل فراري را در يكي از خيابان‌هاي مركزي تهران بازداشت كردند.
متهم پس از دستگيري با اعتراف به قتل اعضاي خانواده‌اش گفت: مدتي بود كه با نامادري‌ام مشكل داشتم. روز حادثه پس از مشاجره لفظي با نامادري‌ام اسلحه شكاري كه داخل خانه بود، برداشتم و به طرف اعضاي خانواده‌ام شليك كردم. آنها خونين نقش بر زمين شدند و من هم از ترس به تهران گريختم. در اين مدت در تهران مشغول كارت پخش‌كني شدم تا اينكه مأموران مرا غافلگير و دستگير كردند. سرهنگ مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس‌آگاهي پايتخت گفت: متهم به دستور بازپرس جنايي در اختيار كارآگاهان استان خوزستان قرار داده شد تا براي تحقيقات بيشتر به محل حادثه منتقل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار