کد خبر: 899765
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
تیروکمان

دبیر فدراسیون تیروکمان از لغو اعزام تیم ملی تیروکمان به مرحله دوم کاپ آسیا فروردین‌ماه به فیلیپین خبر داد و گفت: بنا به پیشنهاد سرمربی تیم ملی و به دلیل پایین بودن سطح فنی مسابقات، تیم ملی در این تورنمنت شرکت نخواهد کرد.

رضا کیارستمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قرار بود تیم ملی تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند ۱۵ فروردین عازم مرحله دوم کاپ آسیا در فیلیپین شود که بنا به پیشنهاد پارک میون سرمربی تیم ملی تیروکمان و با تصمیم شورای کمیته فنی فدراسیون این سفر لغو شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی فدراسیون سبب لغو این سفر شد یا خیر؟ گفت: پایین بودن سطح فنی مسابقات عامل اصلی لغو این سفر بود. مشکلات مالی اولویت آخر بود، بدون شک اگر در اعزام تیم به مرحله دوم کاپ آسیا دغدغه مالی داشتیم با نفرات کمتر تیم را عازم فیلیپین می‌کردیم. پارک معتقد بود چون سطح فنی کاپ آسیا بسیار پایین است برای ارتقاء سطح فنی کمانداران تورنمنت مناسبی نیست و به تیم کمک موثری نخواهد کرد.

کیارستمی خاطرنشان کرد: با تصمیم سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان قرار است ۱۵ فروردین تیم اردویی را در تهران داشته باشد و سپس اردیبهشت ماه جهت آماده‌سازی بهتر تیم برای شرکت در اولین مرحله جام جهانی در شانگهای چین در اردوی مشترکی که در کره جنوبی برپا خواهد شد، شرکت کند.

وی اضافه کرد: به این اردوی مشترک تنها تیم ریکرو زنان و مردان و ۲ کماندار جوان اعزامی به المپیک آرژانتین اعزام خواهند شد و در پایان اردو تیم‌های ریکرو و کامپوند اواسط اردیبهشت راهی چین خواهند شد.

کیارستمی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مشکلات مالی فدراسیون برطرف شده است یا خیر ؟ تصریح کرد: تمام سعی ما بر این بود که حقوق کارمندان را در ابتدای امر صفر کنیم و هیچ بدهی به کارمندان نداشته باشیم که خدا را شکر این کار را انجام دادیم و حقوق آنها را به موقع پرداخت کردیم. در حال حاضر تنها بدهی‌های قدیمی باقی مانده است که سعی داریم این بدهی‌ها را نیز در سال آینده کم‌کم پرداخت کنیم تا دیگر دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار