کد خبر: 899753
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان :
پایگاه و افراد خدمت‌رسان در ستاد نوروزی متناسب با نیاز مسافران امدادرسانی‌های لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی‌های ستاد نوروزی اورژانس استان اصفهان اظهار داشت: با نزدیکی به ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، مانور حضور و همکاری در جاده‌های استان ازصبح امروز به همراه پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد.

غفور راستین گفت : پیرامون استقرار پایگاه‌های نوروزی در سطح جاده‌ها 141 پایگاه تا 15 فروردین ماه سال آینده مستقر خواهند بود و این در حالی است که پایگاه‌های جاده‌ای و شهری در حالت 100 درصد آماده‌باش قرار دارند.

وی تصریح کرد: پایگاه و افراد خدمت‌رسان در ستاد نوروزی متناسب با نیاز مسافران امدادرسانی‌های لازم را انجام می‌دهند و در این هنگام تعدادی از پایگاه‌های تعیین شده نیز به پایگاه سلامت تبدیل می‌شود تا بدین وسیله مسافران برای رفع خستگی و ادامه مسیر در میانه راه توقف کنند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در پایان گفت : وضعیت آمادگی بیمارستان‌ها در امدادرسانی به مصدومان حوادث جاده‌ای همزمان با انجام این اقدامات، تمامی بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌های خیریه، خصوصی و وابسته به ارگان‌ها در سراسر استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار