کد خبر: 899641
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
هروس آوانسیان

یک داور بین‌المللی بسکتبال ایران گفت: پیگیر شکایتم از مهران شاهین‌طبع هستم و او یا اتهام‌هایش را ثبات کند یا باید عذرخواهی کند.

به گزارش ایسنا، هروس آوانسیان درباره شکایتش از مهران شاهین‌طبع به کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال اظهار کرد: بعد از یک ماه این شکایت به کمیته انضباطی ارجاع داده‌ شده است. بیست و چهارم اسفند آقای اردستانی را دیدم و با او صحبت کردم و موارد را بازگو کردم. قرار شد با آقای شاهین‌طبع هم صحبت انجام شود. طبق خواسته من و دستور آقای طباطبایی قرار است این موارد در بسکتبال حل شود و به فضای بیرون کشیده نشود.
این داور بین‌المللی پیشین بسکتبال ادامه داد: مهران شاهین‌طبع به من اتهام‌هایی زده که اگر ثابت کرد هیچ اما اگر ثابت نکند به صورت طبیعی باید عذرخواهی کند. چون این اتهام‌ها در رسانه‌ها منتشر شده باید عذرخواهی او در رسانه‌ها منتشر شود و تقاضای سوم من این است که باید به طور کتبی تعهد بدهد دیگر درباره من حرفی نزند. فکر می‌کنم این سه مورد حق من و منطقی است.
رییس پیشین کمیته داوران کنفدراسیون بسکتبال آسیا هم‌چنین گفت: مسیر شکایت من از آقای شاهین‌طبع از اتاق آقای طباطبایی به کمیته انضباطی،‌ سپس وزارت ورزش،‌ دادگستری و کمیته قضایی فیبا و کمیته بین‌المللی المپیک است و من نامه‌ام به همه این نهادها را نیز آماده کرده‌ام. در این مسیر هر جا که خواسته من عملی شد دیگر راه را ادامه نمی‌دهم اما اگر پیگیری نشود قطعا این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.
او تاکید کرد: من این موضوع را اول برای خودم و سپس برای بسکتبال و داوران انجام می‌دهم. مطمئن هستم که باید یک نفر پیگیر این موضوع باشد که بالاخره چنین مواردی مطرح شود. ۲۰ داور مطرح کشور هم به آقای طباطبایی نامه زده‌اند و از او تقاضا کرده‌اند که این موضوع را پیگیری کند.
آوانسیان در پاسخ به این سوال که آیا روند پیگیری شکایتش کند نیست؟ گفت: شاید آقای طباطبایی به دنبال مصالحه هستند اما من نیستم و تا آخر خواهم رفت. شخصیت من زیر سوال رفته و پیگیر آن خواهم بود. گفته‌اند از من و داوران درون ماشین عکس دارند. عکس توضیح‌های داوری من برای آن دوستان موجود است و آن‌ها هم از توضیح‌های من عکس گرفته‌اند.
او ادامه داد: رسالت و کار من این است که موارد داوری را به دوستان داور انتقال بدهم. من به عنوان یک داور با آن‌ها صحبت کردم و موارد درست و غلط کارشان را گفتم و فکر نمی‌کنم این موضوع اتفاق نادرستی باشد. دوستان به آن صحنه پایانی دیدار مهرام و دانشگاه آزاد تاکید زیاد دارند اما باید بگویم که در جریان بازی اشتباه‌های بسیار بدتری اتفاق افتاد. درست است که اشتباه اول بازی با آخر بازی اصلا قابل مقایسه نیست اما من بعد از آن مسابقه فقط موارد داوری تیم داوری را به خواست خودشان به آن‌ها منتقل کردم.
انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار