کد خبر: 899577
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان با بیان بر این‌که همه باید در خدمت مردم باشیم و خط و جناح‌بازی باید کنار گذاشته شود و فقط کار کرد، گفت: تسهیلات اشتغال فارغ‌التحصیلان تا 3 ماه آینده به صورت کامل جذب می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرضا با بیان این‌که شهرضا شهری فرهیخته و دارای دیرینه فرهنگی و ارزشمند است، اظهار کرد: شهرضا شهر بسیار ارزشمند که دارای شخصیت‌های بزرگ علمی، مبارز، عالم مانند شهید مدرس است.

محسن مهرعلیزاده با اشاره به این‌که شهید مدرس در جایگاه مجلس و نمایندگی در تاریخ افتخار آفرید، افزود: شهرستان شهرضا در دوران انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حریم، شهدای منا و مسجدالحرام شهید تقدیم کرده است.

استاندار اصفهان با بیان این‌که مطالبات مردمی آزمون خوبی بود برای مردم ایران در مناطق مختلف، گفت: مشکلات همه جا هست، مسؤولان این نظام در این 39 سال از مرز شهادت گرفته تا فداکاری‌های شبانه‌روزی کار کرده‌اند، هیچ کشوری مانند ایران در آن مسؤولان با دلسوزی کار نمی‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که همراهی، برنامه‌ریزی، استفاده درست از امکانات و هماهنگی مسؤولان در پیشبرد امور بسیار مهم و اثرگذار است، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب یک روز با آرامش از سوی دشمن نداشته است.

مهرعلیزاده با بیان این‌که دشمن بسیار به کشورمان ضربه زده است، تأکید کرد: تحریم‌ها مربوط به امروز نیست از زمان جنگ کشورمان در تحریم بود، دشمن جنگ راه انداخت، علما را شهید کرد، 240 هزار شهید تقدیم انقلاب شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد مستقل باشد و به کشوری وابستگی نداشته باشد، اذعان داشت: در ناآرامی‌های اخیر بسیاری از ملیت‌ها و قومیت‌ها خود را نشان دادند، جاهایی که از نقطه ضعفی برخوردار بودند دشمن آن را برجسته کرد و ناآرامی ایجاد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که شهرضا در این ناآرامی‌ها آرام بود، ابراز داشت: مشکلات با رفتن در خیابان و آتش زدن و شیشه شکستن درست نمی‌شود، دشمنان ناآرامی اقتصادی و عدم امنیت در اقتصاد و سرمایه‌گذاری ایجاد کردند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انتخاب فرماندار جدید شهرضا، گفت: فرماندار باید با همه گروه‌ها تعامل داشته باشد تا وحدت و همدلی در شهرضا حاکم باشد، باید کار در شهرضا انجام شود.

مهرعلیزاده با تأکید بر این‌که باید از ظرفیت مردم و توانمندی‌های شهرضا استفاده شود، اظهار کرد: شهرضا به عنوان شهر ملی سفال و سرامیک انتخاب شده است، نپرداختن به این هنر مرگ آن را رقم می‌زند و پرداختن به آن می‌تواند بخش مهمی از بیکاری را در شهرستان برطرف کند.

وی با اشاره به این‌که ایده‌های نو در استان اصفهان به کار گرفته شده و در شرف عمل است، افزود: استان اصفهان در منطقه کم‌آب قرار گرفته بنابراین استفاده از پساب فاضلاب بسیار مهم است.

استاندار اصفهان با تأکید بر این‌که آب شرب شهرضا باید با دقت لازم در عرضه و تقاضا طراحی شود، بیان داشت: آب یک نعمت تجدیدپذیر است در این راستا کارهای ارزشمندی در حوضه زاینده‌رود انجام شده است.

وی با بیان این‌که بخش خصوصی باید در استان و شهرستان شهرضا فعال شود، ادامه داد: بوروکراسی سنگین در استان اصفهان وجود دارد و استان را در ابعادی ناکارآمد کرده است.

مهرعلیزاده با تأکید بر این‌که باید با لبخند و روی خوش با سرمایه‌گذار بخش خصوصی برخورد کرد، اضافه کرد: از رؤسای ادارات توقع داردم با سرمایه‌گذار با نهایت احترام برخورد شود و او را تشویق به سرمایه‌گذاری کنند.

وی تأکید کرد: در جامعه‌ای که اشتغال، کار و تولید نباشد آن جامعه معاد را هم در ذهن خود جدی نمی‌گیرد و در آن آسیب‌های اجتماعی، فساد و اعتیاد به وجود می‌آید.

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که دولت در بخش اشتغال بسیار سرمایه‌گذاری کرده است، خاطرنشان کرد: دولت برای اشتغال فارغ‌التحصیلان، بیکاران، مشاغل خانگی و روستایی تسهیلات با بهره کم اعطا می‌کند.

وی با اشاره به این‌که از اعتبارات اشتغال در استان اصفهان تنها یک سوم آن استفاده شده است، بیان داشت: تسهیلات اشتغال فارغ‌التحصیلان تا 3 ماه آینده به صورت کامل جذب می‌شود.

مهرعلیزاده با تأکید بر این‌که بیمه نباید مزاحم کارفرما باشد، افزود: راه برای اشتغال باز است و امکانات فراهم، مردم برای دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغال به ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اداره کار مراجعه کنند.

وی با تأکید بر این‌که همه باید در خدمت مردم باشیم و خط و جناح‌بازی کنار گذاشته شود و فقط کار کرد، عنوان کرد: بانوان گرچه نیمی از جامعه هستند ولی از نظر اثرگذاری کوتاه مدت و بلند مدت نقش بیشتر و مهم‌تری نسبت مردان دارند.

در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرضا از خدمات محسن گلابی برای 28 ماه خدمت در فرمانداری شهرضا تقدیر و علی‌اصغر رفیعی‌نژاد به عنوان فرماندار جدید شهرضا منصوب شد.

 

   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار