کد خبر: 899560
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

بر ولايت فقيه حداكثر تأكيد را داريم كه ستون نظام است و همه چيز محور اين ستون مي‌چرخد و با قدرت اين ستون انقلاب پيروز شد.
به گزارش تسنيم، آيت‌الله احمد جنتي رئيس مجلس خبرگان رهبري در اختتاميه اجلاسیه چهارم اين مجلس كه عصر ديروز برگزار شد طي سخناني گفت: ابتدا تأسف خود را از رحلت آيت‌الله شاه آبادي از طرف خودم و تمامي اعضاي مجلس خبرگان اعلام مي‌كنم. وي گفت: مجلس خبرگان رهبري، دغدغه حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، اخلاق اسلامي و روحيه جهادگري، ايثارگري فداكاري و جهاد في‌سبيل‌الله را دارد. بر ولايت فقيه حداكثر تأكيد را داريم كه ستون نظام است و همه چيز محور اين ستون مي‌چرخد و با قدرت اين ستون انقلاب پيروز شد و تاكنون هم با قدرت پيش رفته و در آينده هم مقام ولايت حاكم است و براي هميشه هم خواهد بود. آيت‌الله جنتي گفت: ولايت فقيه ولايت رسول الله و ائمه بوده و پايان پذير نيست. وي همچنين از مسئولان خواست براي امر توليد و اشتغال جوانان اهميت قائل شوند و در همين راستا گفت: هيچ مسلماني راضي نيست كه افرادي بيكار و گرسنه باشند و اكنون شب عيد است و خانه‌هايشان خالي از ميوه و شيريني بوده و عده‌اي هم پرخوري كرده و از اموال افراد بيچاره مال بيندوزند. رئيس مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: اين موضوع براي ما قابل تحمل نيست و انتظار ما اين است كه در اين زمينه تلاش كنيم. وظيفه دولت است كه به وضع بيچارگان رسيدگي كرده و اين امر قابل اغماض نيست.
آيت‌الله جنتي در ادامه افزود: هيئت انديشه ورز يكي از مهم‌ترين مسائل جاري و دستور رهبري بود در اين ارتباط راي گيري و تصميم‌گيري شده و از اين مرحله خيلي مهم عبور كرديم. رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: اميد است بتوانيم وظايف خود را عندالله و عندالرسول ادامه دهيم و هر كجا هستيم بر اصول اسلامي وفادار و پايدار باشيم. وي افزود: در خصوص مسئله حجاب تأكيد مي‌كنم كه از مسلمات اسلام است و هيچ عالم مسلماني و شيعه و سني راجع به حجاب ترديدي و شكي ندارد و هميشه هم بوده است. وقتي مي‌گوييم روز تولد حضرت زهرا، اين حضرت الگوي ما است بايد ببينيم حضرت چه كار مي‌كنند. بايد زنان را توجيه كرد. آيت‌الله جنتي گفت: عده‌اي حرف‌هايي مي‌زنند كه در درجه اول بايد اينها را توجيه و با آنها صحبت كرد كه علت اين كار چيست تا از كار خود توبه كنند و پشيمان شوند. با آنهايي هم كه توبه نمي‌كنند بايد برخورد كرد كه تكرار نكنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار