کد خبر: 899548
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
شب چهارشنبه‌سوري متأسفانه يك فرد يا عده‌اي با نارنجك‌دستي ماشين بنده را در يكي از كوچه‌هاي خيابان شهيد مطهري مورد عنايت قرار داده و...

یک شهروند- تهران: شب چهارشنبه‌سوري متأسفانه يك فرد يا عده‌اي با نارنجك‌دستي ماشين بنده را در يكي از كوچه‌هاي خيابان شهيد مطهري مورد عنايت قرار داده و نيمه منفجر كرده بودند. شيشه جلوي ماشين از بين رفته، شيشه راننده به طور كامل خرد شده و ريخته بود. كليدها و كنسول وسط ماشين شكسته و روكش‌هاي صندلي‌ها توسط سنگريزه‌هاي داخل نارنجك سوراخ شده بود. ضمناً حادثه فوق توسط نيروي انتظامي و آتش‌نشاني صورتجلسه شد.
متأسفانه اينجانب به مدت پنج سال ماشين را ازسوي شركت بيمه... بيمه بدنه كرده و هيچگونه استفاده‌اي هم قبلاً از اين بيمه‌نامه نكرده‌ام. در رابطه با خسارت فوق با مراجعه به يكي از شعب خسارت آن شركت بيمه، درخواست خسارت كردم و با اين واكنش رئيس آن شعبه مواجه شدم:
«خسارت نارنجك چهارشنبه‌سوري به ما ربطي نداره. هيچ جاي اون بيمه‌نامه ننوشته خسارت اغتشاش و شورش پرداخت ميشه. آقاي محترم همه مردم ميدونن شب چهارشنبه‌سوري بايد ماشين تو پاركينگ باشه نه توي كوچه! حالا هم اگه ميخواين تشريف ببرين شعبه مركزي اونجا شايد براتون يه كاري بكنن.‌»
بنده عرض كردم در اين بيمه‌نامه كلمات حادثه، سرقت، تصادف و. . . ذكر شده كه جواب دادند: «حادثه يعني فقط تصادف»!
خلاصه با كلي كلنجار و جر و بحث با آقاي رئيس‌شعبه توانستيم پرونده‌اي تشكيل دهيم تا خسارت ناچيزي فقط براي شكستن شيشه‌ بگيريم(نه همه خسارت‌ها را). آن هم با تغيير طرح موضوع و كلي كم‌كردن هزينه و. . .
ضمناً بعد از انجام كار يكي از كارمندان همان شركت بيمه گفت: «شما از اول اشتباه كرديد. مي‌رفتين همون شعبه مركزي همه خسارت رو مي‌دادن»!
لازم به ذكر است كه بيمه مركزي نيز در محدوده طرح ترافيك مركزي تهران قرار دارد.
آقاي رئيس بيمه فلان يا فلان!
به نظر شما اگر منزل بنده پاركينگ داشت، ماشين خود را بيمه بدنه مي‌كردم؟
به‌نظر شما همه ماشين‌هاي شهر (بالاخص تهران) در پاركينگ‌ها جا مي‌شوند؟!
آيا شما موقع بازاريابي براي بيمه‌نامه‌هاي مختلف معني كلماتي مثل «حادثه» را نيز توضيح مي‌دهيد؟!
آيا اين قانون است كه موارد خسارتي بيمه در يك شعبه انجام نمي‌شود و در شعبه ديگر انجام مي‌شود؟!
مسئول اين موارد ضد و نقيض در بيمه‌ها كيست و چرا به قانون به طور يكسان عمل نمي‌شود؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار