کد خبر: 898172
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: محموله بزرگ هروئین و شیشه در محورهای مواصلاتی استان کشف و ۷ سوداگر مرگ دستگیر شد.
سردار غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد چند سوداگر مرگ برای انتقال عمده مواد مخدر به استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام کار اطلاعاتی دقیق 3 دستگاه خودرو این قاچاقچیان را در محورهای مواصلاتی استان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ها 7 کیلوگرم هروئین و شیشه جاساز کشف و 7 سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

غلامزاده با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ همواره در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

وی از دستگیری شرور سابقه‌دار که در شهرکرد اقدام به شرارت و تعرض به رهگذران کرده بود خبر داد و گفت: در پی وصول گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر شرارت و حمله به رهگذران در یکی از خیابان‌های شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاریتصریح کرد: ماموران پس از حضور در محل وقوع جرم و استماع اظهارات شاهدان عینی با اجرای تدابیرگسترده پلیسی بانی شرارت را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

غلامزاده با بیان اینکه متهم سابقه‌دار به اقدام شرارت آمیز خود و مجروح نمودن دو نفر از رهگذران با استفاده قمه اعتراف کرد، افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و برخورد سریع، قاطع و قانونی با افراد شرور و مخل امنیت شهروندان در راس برنامه‌های پلیس امنیت عمومی استان قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر