کد خبر: 898105
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
هم‌زمان با میلاد پرفروغ حضرت صدیقه طاهره (س) و گرامیداشت روز زن، جشن بزرگی با نام میلاد ریحانة‌النبی در سمنان برپا می‌شود.

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از برگزاری آیین بزرگ ریحانة‌النبی به مناسبت ولادت باسعادت بانوی دوعالم، حضرت فاطمه الزهرا (س) با هدف بزرگداشت مقام شامخ زن در این شهرستان خبر داد.

بابایی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این آیین روز جمعه، 18 اسفندماه ساعت 19 در میدان نور- مسکن مهر سمنان برپا می‌شود.

وی از حضور هنرمند استند آپ برتر سیاوش قاسمی در این جشن بزرگ خبر داد و افزود: اجرای موسیقی و حضور خواننده نسل جوان، بهنام علمشاهی از برنامه‌های این جشن است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: همچنین برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برندگان از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ است.

بابایی با اشاره به اینکه جایگاه و سبک زندگی بانوی بزرگ دوعالم باید در جامعه نهادینه شود، الگوگیری از حضرت فاطمه (س) را بهترین راه برای رشد و ترقی زنان مسلمان دانست.

وی هدف از برگزاری این آیین را ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان، تحقق و ترویج فرهنگ فاطمی و بسترسازی به‌منظور توجه به الگوی زن مسلمان، تکریم و گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران، ادای احترام به شخصیت و جایگاه آنها و اهمیت دادن به نقش حضور همیشگی مادران در تمامی عرصه‌های خانواده عنوان کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر