کد خبر: 897840
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عنوان كرد كه دشمنان انقلاب اسلامي در عرصه دريا هم كه اصلي‌ترين نقطه تقابل با ايران است، با وجود دو نيروي دريايي قدرتمند ارتش و سپاه هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند.
دريادار پاسدار علي فدوي كه در اولين همايش مشترك دريايي ارتش و سپاه سخن مي‌گفت، اظهار كرد: با عنايت خداوند و به بركت اين انقلاب و تدابير هوشمندانه فرماندهي معظم كل قوا مي‌توان اين را به جرئت بيان كرد كه دشمنان انقلاب اسلامي و در رأس؛ شيطان بزرگ امريكاي جنايتكار در عرصه دريا هم كه اصلي ترين نقطه تقابل با ايران است با وجود دو نيروي دريايي قدرتمند ارتش و سپاه هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند.  وي با بيان اينكه «مشورت و هم انديشي بين دو نيروي دريايي ارتش و سپاه باعث پيشرفت هرچه بهتر اهداف سازمانی و ايجاد همدلي و اتحاد مي‌شود»، خاطر نشان كرد: فرماندهي معظم كل قوا همواره بر اين اتحاد و همدلي تاكيد دارند و برگزاري اين گردهمايي‌ها باعث ايجاد بازدارندگي مي‌شود.  فرمانده نيروي دريايي سپاه با تاكيد بر اينكه «در زمينه دفاع و بازدارندگي توانسته ايم خود را به جهانيان ثابت كنيم»، گفت: جمهوري اسلامي ايران هشت سال جنگ تحميلي را با موفقيت پشت سر گذاشت و به دشمن نشان داد كه نيروهاي مسلح و مردم ايران هر نوع تهديدي را خنثي مي‌كنند و امروز هم همه دنيا به اين نتيجه رسيده كه نيرو‌هاي مسلح جمهوري اسلامي ايران از يك قدرت بازدارندگي بسيار قوي برخوردار است و اعترافات و صحبت‌هاي مقامات مسئول رسمي امريكا مهر تأييدي بر اين ادعاست. 
وي افزود: عنايات خداوند متعال چنان رعب و وحشتي در بين كشورهاي متجاوز قرار داده كه همواره شاهد هستيم چند كشور به قول خودشان قدرتمند دور هم جمع مي‌شوند تا براي جلوگيري از قدرت ايران تصميم بگيرند و از پيشرفت نظامي و علمي جمهوري اسلامي ايران جلوگيري كنند. 

بايد جبهه مقاومت در دريا را ايجاد كنيم

همچنين امير دريادار حسين خانزادي فرمانده نيروي دريايي ارتش نيز در اين همايش، با تحسين اقدامات متهورانه نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در خليج فارس، اظهار داشت: به رغم بازي‌ها و شيطنت‌هاي استكبار جهاني كه با حيله و زيركي موضوع غيرحرفه‌اي بودن نيروي دريايي سپاه را مطرح مي‌كنند تا بتوانند از فشارهايي كه اين نيرو در خليج فارس بر ناوگان دريايي امريكا بكاهند اما بد نيست اين مطلب را همه كشورها بدانند كه رفتار و عملكرد نيروي دريايي سپاه در خليج فارس بسيار حرفه‌اي و قابل تقدير است. 
وي تصريح كرد: هر اقدامي كه خوشايند دشمن نباشد از نظر او غيرحرفه‌اي است اما قرار اين نيست كه اقدامات و حركت‌هاي ما باب ميل دشمن باشد.  همچنان كه رزمندگان اسلام و مدافعان حرم در رأس آنها برادر عزيزمان سردار سليماني توانستند با اتحاد و همدلي بين نيروهاي انقلابي و مسلمان جبهه مقاومت ايجاد كنند و مانع نفوذ دشمنان خبيث به مرز كشورهاي مسلمان شوند ما هم بايد به‌دنبال ايجاد جبهه مقاومت اسلامي در دريا باشيم و ثابت كنيم با برنامه ريزي و همدلي و اتحاد دو نيروي دريايي ارتش و سپاه در اين درياي پرعظمت جاي هيچ گونه دست‌اندازي توسط دشمن وجود ندارد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار