کد خبر: 897629
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری گفت: بیش از ۶۰ اکیپ راهداری استان در سفرهای نوروزی مشارکت می‌کنند.
احمد جمشیدی در ستاد سفرهای نوروزی اظهار داشت: بیش از 60 اکیپ راهداری در سطح استان برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی در سطح جاده‌های استان پیش بینی و در حال سازماندهی شدن هستند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات این طرح طی دو مرحله قبل از شروع نوروز و در طول تعطیلات است، افزود: طرح راهداری نوروزی از 24 اسفند ماه آغاز و تا 17 فروردین سال نو ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری بیان کرد: در ایام نوروز و اوج سفرهای برون شهری، مدیریت ترافیک جاده‌ها موضوعی است که لازم است با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها برنامه ریزی، ساماندهی و محقق شود.

جمشیدی از کنترل و نظارت بر یگان‌های امداد خودرو، ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر و ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و خاطرنشان کرد: تأمین ناوگان مورد نیاز در ایام پیک سفر و همچنین مسافرین در راه مانده، نظارت بر ارتقاء سطح خدمات پایانه مسافربری با همکاری پایانه‌های شهرداری و تعیین لیست کشیک نوروزی از جمله اقداماتی بوده که برای انجام تمهیدات لازم و ایمن سازی مسیرهای تردد و ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام از مراکز معاینه فنی بازدید و بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌شود، گفت: رسیدگی و نظارت بر وضعیت خدمات مجتمع‌های رفاهی بین راهی و برگزاری کمسیون‌های رسیدگی به تخلفات شرکت‌های مسافری و رانندگان در ایام نوروز برای ایمن کردن سفرهای نوروزی شهروندان انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر